י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היועץ הציוני של טראמפ

היועץ הציוני של טראמפ: "מקווה שגנץ לא יקשיב לשונאי נתניהו"

ד"ר מייק אוונס, "נוצרי ציוני" המייעץ לטראמפ ומקורב גם לחתנו היהודי ג'ארד קושנר, אומר בשיחה עם עיתונאי ישראלי כי "טראמפ מעלה את גנץ לרמה של מנהיג עולמי ואם גנץ היה אומר לו לא, הוא היה מעליב אותו ופוגע באמונו"

היועץ הציוני של טראמפ: "מקווה שגנץ לא יקשיב לשונאי נתניהו"
ד"ר מייק אוונס המייעץ לטראמפ צילום: הבית הלבן

"אם גנץ היה דוחה את ההצעה הנדיבה של טראמפ, זו הייתה טעות איומה שאף הייתה עולה לו בבחירות". את הדברים אמר ד"ר מייק אוונס, "נוצרי ציוני" לאיתמר אייכנר מאתר Ynet ו'ידיעות אחרונות'.

ד"ר מייק הוא חבר ועדה מייעצת בלתי פורמלית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, והוא התייחס להצהרת גנץ אתמול כי יטוס לפגישה נפרדת עם הנשיא האמריקני ואמר: "יש בעולם מנהיגים שעומדים שלוש שנים בתור וחולמים לפגוש את טראמפ והם עדיין לא הוזמנו. טראמפ מעלה את גנץ לרמה של מנהיג עולמי ואם גנץ היה אומר לו לא, הוא היה מעליב אותו ופוגע באמונו".

מייק אוונס, הוא דמות משפיעה בעולם האוונגליסטי ומייסד "מוזיאון ידידי ישראל בירושלים", אמר כי טראמפ בעצם שלח לגנץ מסר, שנתניהו וגנץ יקימו ממשלת אחדות לאחר הבחירות. אוונס נחשב מקורב מאוד לנשיא טראמפ ולחתנו ג'ארד קושנר.

אוונס הוסיף כי "הנשיא טראמפ מבין את חומרת האיום האיראני ומבחינתו ממשלת אחדות בישראל זה מה שרצוי מול האתגרים הצפויים. גם אנחנו בעולם האוונגליסטי מתפללים לממשלת אחדות, לא תומכים בימין או בשמאל, אלא במדינת ישראל ורוצים שתהיו מאוחדים".

הפתרון הוא ממשלת קואליציה עם גנרל שמבין את חומרת האיום האיראני ועם ראש ממשלה שנהנה מאמון מלא של הנשיא טראמפ", אמר אוונס לאיתמר אייכנר. "ראש ממשלה מבריק במדיניות חוץ ובכלכלה וגנרל מבריק זה צוות חלומות. אלה יהיו שנים שההיסטוריה תזכור כטובות ביותר בתולדות ישראל".

"יהיו כמה אנשים בישראל, מנהיגים, שיבקרו את התכנית ואת הנשיא כי יש להם שאיפות אישיות. מקווה שגנץ לא יקשיב לשונאי נתניהו", אמר אוונס.

מייק אוונס דונלד טראמפ בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד