י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עלילת דם נוסח ה' אלפים תש"פ

"מתנחלים לקחו ילד ערבי והטביעו אותו בבור מים"

ילד ערבי שנעדר מיום שישי בצהריים, אותר בשבת בבור מים כשהוא ללא רוח חיים, ברשתות החברתיות ההסתה חגגה ואפילו עיתונאי אנגלי השתכנע שמתנחלים חטפו את הילד והטביעו אותו למוות | המשטרה נאלצה להתמודד עם הפורעים שהגיעו ספק למחות ספק לגבות תג מחיר מתושבי השכונה הסמוכה נווה יעקב 

"מתנחלים לקחו ילד ערבי והטביעו אותו בבור מים"
ההסתה ברשתות צילום: מתוך טוויטר

הקונספירציה שלא החזיקה מים: אמש (שבת) בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה של לוחמי האש מיחידת היל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים), לוחמי אש ואנשי משטרה, אותר ילד בן 8 שנעדר מאז אמש, כשהוא ללא רוח חיים ומד"א נאלצו לקבוע את מותו.

קייס אבו רמילה, ילד בן 8, נראה לאחרונה כאמור בשעות אחר הצהריים בשכונת בית חנינא בירושלים, ומאז נעלמו עקבותיו.

"המשטרה חוקרת אם חטפו אותו ושמו אותו במאגר" אמרו בני משפחתו, דבר שנבדק גם על ידי משטרת ירושלים.

בינתיים, ברשתות החברתיות צצו מספר לא מבוטל של שונאי ישראל שהעלו טענות שכביכול מתנחלים ישראלים חטפו את הנער והטביעו אותו בבור המים.

עיתונאי אנגלי צייץ: "הילד הזה, בן 7, נמצא מת בבאר מים, הוא נרצח על ידי מתנחלים לא חוקיים. האם מישהו בשלטון יבכה היום עם אמו ואביו? האם מישהו יבדוק את ההשתוללות הרעה הזו נגד תושבי פלסטין?".

הציוץ גרר עשרות אלפי לייקים, תגובות ושיתופים.

הצייצנים הישראלים שראו את הציוץ שיתפו אותי וביקשו מכולם לדווח לטוויטר על השקר, והוא בתגובה העלה ציוץ עם תמונה מרגע מציאת הנער וביקש מכולם לחסום צייצנים ישראלים, כיוון שהם "מקבלים תשלום על מנת לבלבל אותך".

בעקבות דיווח זה ורבים אחרים, עשרות פורעים השתוללו בצומת נווה יעקב-בית חנינה, ויידו אבנים לעבר השכונה היהודית. כוחות מג"ב פינו את הפורעים. עם זאת, ברשת נפוצות לא מעט קריאות לפעולת תגמול על "החטיפה".

מה יילד יום? ימים יגידו...

טביעת ילדים הסתה ברשת תעמולה ערבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד