י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"קמפיין בחירות"

חברי בלוק החסינות יחרימו את הדיון במליאה 

לקראת כינוס המליאה שתתכנס כדי לאשר את הקמתה של ועדת כנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה נתניהו, בר הכנסת מיקי זוהר מודיע כי חברי בלוק הימין יחרימו את הדיון שצפוי להתקיים בעוד יומיים

חברי בלוק החסינות יחרימו את הדיון במליאה 
מיקי זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יומיים קודם שהמליאה תתכנס למרות הפגרה כדי לאשר את הקמתה של ועדת כנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה והשר חיים כץ, חברי בלוק החסינות יחרימו את הדיון.

על פי ההסכמות שהביא הבוקר (ראשון) יו"ר סיעת הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר, כל 55 חברי הבלוק יחרימו את דיון המליאה ביום שלישי הקרוב, כשטרם ברור כיצד ינהגו בדיוני החסינות עצמם שיפתחו כבר ביום חמישי הקרוב.

חבר הכנסת זוהר אמר היום, כי "הקואליציה לא תשתתף בדיוני המליאה להקמת ועדת הכנסת. האופוזיציה מתנהלת בצורה מחפירה ודורסנית באמצעות רוב מקרי שהושג על ידי כחול לבן".

"‏התנהגות שלהם" אמר ח"כ זוהר, "היא בניגוד לכל הכללים מיום הקמת הכנסת וזו אינה דרכנו". זו הוסיף והאשים כי מדובר בקמפיין הבחירות שלהם "רק לא ביבי".

מכחול לבן נמסר, כי "חבל שראש ממשלת המעבר ממשיך לבזות את כנסת ישראל ואת המשטר הדמוקרטי ומסרב שגם אנשיו ישתתפו בדיון בבקשת החסינות, חסינות שהוא יזם וביקש כדי להימלט מהדין. נתניהו ביקש דיון בחסינותו - נתניהו יקבל".

בלוק הימין חסינות מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד