י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העימות הפנימי בעינו

ח"כ גפני משיב לביקורת מאגודת ישראל: "עומד על העקרונות שלי"

העימות הפנימי בתוך סיעת 'יהדות התורה' נמשך, כאשר ח"כ משה גפני מתבצר בעמדתו ומבהיר כי לא אכפת לו לאבד קולות מימין ומשמאל והעיקר שלא יסטה מן העקרונות שלו. גפני אומר את הדברים בישיבת מטה 'דגל' שנערך לקראת הבחירות ולאור הביקורת מצד 'אגודה'

ח"כ גפני משיב לביקורת מאגודת ישראל: "עומד על העקרונות שלי"
ח"כ משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שב'אגודת ישראל' טענו מוקדם יותר היום (ראשון) כי ההתלבטות של 'דגל התורה' בנושא פסילת חברת הכנסת היבא יזבק מבריחה ציבור ימני מלהצביע ל'יהדות התורה', חבר הכנסת משה גפני משיב במגננה כלפי הביקורת ומבהיר כי לא ישנה את עמדתו בשביל גיוס קולות.

במהלך ישיבת מטה ההסברה של 'דגל התורה' שהתכנסה היום, דנו החברים בנושא, כאשר הטענות של 'אגודת ישראל' שהוצגו בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים', כשיושב ראש המפלגה חבר הכנסת משה גפני הבהיר בדבריו כי הוא עומד איתן על עקרונותיו ולא ישנה אותם עבור גיוס קולות מימין או משמאל.

על פי מקורות שנחשפו לתוכן דבריו, גפני אמר בישיבה, "אני לא משנה את הדעה שלי בשביל להביא קולות מימין או משמאל. יש לי עקרונות ואני אעמוד בהם גם אם טוענים שזה פוגע בנו".

בנוסף, במהלך הישיבה עודכנו חברי הכנסת וצוות המטה בהתפתחויות בפנייה לציבור הדתי - לאומי והפניות שנעשו למובילי דעת קהל ולעסקים בציבור הדתי - לאומי כדי לגייס תמיכה אפשרית ביהדות התורה לקראת הבחירות.

עוד סוכם בישיבה לפתוח את המטות מוקדם מהרגיל ולא שבועיים לפני כפי שנעשה בסבבים הקודמים, שכן עלה נושא הפרסום ב'בחדרי חרדים' על הרמת מטה לציבור בני התורה הספרדים לציבור ה'מרביצי', וסוכם תוך כדי הישיבה להוציא הבהרה שפורסמה מוקדם יותר היום.

משה גפני יהדות התורה אגודת ישראל דגל התורה היבא יזבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד