י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות הפגנות 'הפלג'

ליברמן מאיים בענישה קולקטיבית נגד החרדים - ביהדוה"ת משיבים במתקפה

אביגדור ליברמן וחברי סיעתו לא מפספסים הזדמנות להתנגח בחרדים ועושים שימוש בהפגנת 'הפלג הירושלמי' הערב | ליברמן מאיים: "בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים" • ביהדוה"ת חשפו את צביעותו והזכירו לו את פגישתו עם הגר"ש אויערבך זצ"ל

ליברמן מאיים בענישה קולקטיבית נגד החרדים - ביהדוה"ת משיבים במתקפה
בחורי ישיבה מתפללים במירון צילום: דוד כהן, פלאש 90

בעקבות הפגנת 'הפלג הירושלמי' בירושלים, שהפגינו היום (ראשון) כנגד מעצרו של הבחור דניאל מהדני, שמעצרו הוארך עד לסוף השבוע, במהלכה נעצרו 38 מפגינים על פי הודעת המשטרה.

ב'ישראל ביתנו' תקפו את כל הציבור החרדי בעקבות קבוצת המפגינים. יושב ראש המפלגה חבר הכנסת אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "ראיתי עכשיו את ההתפרעות של החרדים מהפלג הירושלמי בכניסה לירושלים. בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים".

חבר הכנסת עודד פורר יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' בכנסת, כתב אף הוא, "כשפוצצו כנס לחיילים חרדים באשדוד לא שמענו את ליצמן, דרעי ואפילו לא את בנט. כעת כשהכניסה לירושלים חסומה, שתיקה הרועמת שלהם מגלה שאת דרעי, ליצמן, גפני ואפילו בנט - מעניין לשמור על הכיסא בכל מחיר, גם אם זה אומר לטמון את הראש בחול נוכח אלימות הפלגים הקיצוניים של העדה החרדית".

"שוב פעם פלגים קיצוניים מתפרעים בלב ירושלים, אף מדינה מתוקנת לא יכולה לסבול דבר כזה", כתבה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי והוסיפה, "עוד פעם הם משבשים את שגרת החיים של התושבים. מעניין שאף פעם לא שומעים גינויים לאותן מחאות אלימות מצד המפלגות החרדיות, פתאום כולם שם יורדים למחתרת".

בתגובה לטענות שנשמעו, ב'יהדות התורה' שיגרו תגובה בשם 'צוות התגובות של יהדות התורה', בה תקפו את הצביעות של חבר הכנסת ליברמן: "זה אותו ליברמן שנפגש עם מנהיג הפלג הירושלמי והבטיח להם הכל תמורת דילים פוליטיים, זה אותו ליברמן שהוביל אותנו לבחירות שלישיות. היום כבר ברור לכולם כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות".

אביגדור ליברמן תקציב הישיבות הפגנות הפלג הירושלמי יהדות התורה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד