י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חורף חם בטוויטר

רון קופמן משתלח שוב: "יהודה שלזינגר מטונף, נתי טוקר חלאה"

אחרי שאמש תקף פרשן הספורט והפרזנטור רון קופמן את עיתונאי 'ישראל היום' יהודה שלזינגר וכינה אותו שקרן, היום הצטרף לחגיגה גם עיתונאי 'TheMarker' נתי טוקר שהגיב וספג מתקפה

רון קופמן משתלח שוב: "יהודה שלזינגר מטונף, נתי טוקר חלאה"
רון קופמן צילום: wikipedia

יהודה שלזינגר הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' צייץ לפני מספר ימים בטוויטר את הטקסט הבא: "שומע מנהיג המעצמה החזקה בעולם? אחלה שאתה רוצה לתת לנו גב לכל מה שנלחמנו והקרבנו ב-70 שנה האחרונות אבל אנחנו עסוקים עכשיו בשמפניות ורודות ובכותרות ב'וואלה' אז נוותר'. אומרים שלושה רמטכ"לים לשעבר. הגיוני...''.

פרשן הספורט רון קופמן שעבד בעברו ב'הארץ' הגיב לו אתמול (ראשון): ''תגיד שלזינגר, יש משהו שאתה כותב לבד? או שהכל מוכתב מבלפור? איך זה עובד בסמרט-עיתון שלכם?''.

''תגיד קופמן", ענה לו שלזינגר, "עדיין לא התגברת על זה שזרקו אותך מהעיתון? יושב לך טוב בכיס הכסף שעשית מה'סמרט-עיתון'? לא תעשה גילוי נאות לפחות?''.

קופמן בתגובה השתלח בו וכתב: ''שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר. אף אחד לא זרק אותי, ואני רק מאחל לך שתמשיך לבלות כמאכער של תקשורת, תמשיך להיות סמרטוט של בית המלוכה ותהיה בטוב''.

נתי טוקר, כתב 'TheMarker' שיתף את התגובה של קופמן וכתב: "‏לא ייאמן שטקסט כזה נכתב ב-2020 והאיש השפל הזה ממשיך להיות פרזנטור, מגיש רדיו ובעל טור בעיתון".

קופמן תקף בחריפות את טוקר והגיב לו: "נתי טוקר, חתיכת חלאה. שכחת את הכותרת לרוחב העמוד בה קשרת אותי לחיים כץ? איך עמוס שוקן לא זרק אותך על השקר הזה? טינופת. בגלל ריקבון שכמותך, ביטלתי מנוי ל"הארץ", אחרי 50 שנה". הוא הוסיף: "חבל על האוויר שאתם נושם".

בנוסף, הגיב היום (שני) קופמן שוב פעם לשלזינגר וכתב: "אתה ככ רקוב ופופוליסט שאתה מחליא אותי בעצם קיומך הטיפשורתי. תקשיב נפל: לא יצאתי נגד ציבור - יצאתי נגדך בגלל שהינך אוסף של רקמות רקובות - שהאמת מהווה עבורו המלצה בלתי מחייבת, על אף הכיפה שהוא חובש.  אתה מטונף שלזינגר".

מרבית מהגולשים הגיבו בסלידה מדבריו של קופמן, וחלקם אף הודיעו כי יבטלו את המנוי בחברות בהן קופמן משמש כפרזנטור.

רון קופמן themarker

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד