י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

במטרה לתקן: ח"כ גפני מנסה לפגוש את איתמר בן גביר שמתעלם

בתגובה לסערה האחרונה ב'דגל' סביב הדחתה של הח"כית הערבייה היבא יזבק והחשש במפלגה כי גרירת הרגליים מהחלטה תגרום לאיבוד התמיכה בקרב אנשי הציונות הדתית, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חבר הכנסת משה גפני ניסה לתאם פגישה עם יו"ר 'עוצמה' איתמר בן גביר

במטרה לתקן: ח"כ גפני מנסה לפגוש את איתמר בן גביר שמתעלם
משה גפני/בן גביר צילום: פלאש 90

במטרה לתקן את הפלונטר שנוצר בימים האחרונים מול תומכי הימין המזוהים עם מפלגת יהדות התורה, יו"ר דגל התורה פנה מספר פעמים לעו"ד איתמר בן גביר במטרה לשתף פעולה, אלא שבן גביר מסנן את בקשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חבר הכנסת גפני ניסה לארגן פגישה פוליטית דרך גורמים שונים המקורבים עם עורך דין איתמר בן גביר ואף פנה אליו בעצמו, אך בן גביר מסנן את השיחות ולא השיב להצעה. מטרת הפגישה על פי גורמים המעורים, נועדה לפעול להוריד את בן גביר מהתמודדותו לכנסת ה- 23 ולמנוע איבוד קולות.

גורמים בעוצמה יהודית הסבירו, כי בין היתר קיים תאום אידאולוגי בין שתי המפלגות. כך למשל אמרו כי "יהיה לנו קשה לשכנע את התומכים שלנו להציע לרשימה שראשיה מתחבטים שבוע ימים האם היבא יזבק מחבלת או לא". בנוסף לכך הם טוענים כי "היה מצופה שגפני ילחם על הקמת מדינה פלסטינית כמו שהוא נלחם על חילולי השבת. בסוף זו נבלה וזו טריפה"

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר מסר ל'בחדרי חרדים': אני מאוד מכבד את הרב גפני אבל עוצמה יהודית לא מתכוונת לפרוש לכן הפגישה מיותרת. מאוד אשמח לדון עם הרב גפני על האפשרויות שניתן להציל את גוש הימין אבל בימים אלה כל כולי עסוק בלראות איך מכניסים את עוצמה יהודית לכנסת ומצילים את גוש הימין.

מלשכתו של חבר הכנסת גפני סירבו להתייחס.

 

איתמר בן גביר משה גפני היבא יזבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד