י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תכנית המאה לא ב-100%

בנט נגד נתניהו על הכרת המדינה הפלסטינית

בימין לא מקבלים במאת האחוזים את תכנית המאה והשר נפתלי בנט שרואה עצמו כמנהיג הציונות הדתית והימין האידאולוגי מתייצב הערב ומבהיר כי בשום מצב לא יתן ידו להקמת מדינה פלסטינית, כשסעיף כזה נכלל בתכנית המאה שהציג הערב הנשיא טראמפ • צפו בדבריו

בנט נגד נתניהו על הכרת המדינה הפלסטינית
נפתלי בנט במסיבת עיתונאים צילום: Sraya Diamant/Flash90

בימין לא חוגגים הערב כמו ראש הממשלה בנימין נתניה. יו"ר 'ימינה', שר הביטחון, נפתלי בנט מאגף את נתניהו מימין ואומר: "ההיסטוריה דופקת בדלת. כעת, המערכה עוברת מהבית הלבן בוושינגטון לחדר הממשלה בירושלים. לא לדחות לאחרי הבחירות, ולא להסתפק בריבונות חלקית - לקחת הכל, ועכשיו", בגדול בנט מקבל את עיקרי התכנית.

אולם מבהיר נחרצות, "לא נאפשר שממשלת ישראל תכיר במדינה פלסטינית בשום מצב", סעיף זה הינו חלק מתכנית המאה, כך ששר הביטחון בנט מתנגד לה בכל תוקף ללא פשרות. 

כן מבהיר בנט בסרטון מיוחד שמפרסם הערב כי "בימים הקרובים יש להביא להחלטת ממשלה את הצו להחלת הריבונות הישראלית על כלל שטחי ההתיישבות".

לדבריו כשר הביטחון של ישראל, "צה"ל ומערכת הביטחון ערוכים לכל תרחיש".

בסרטון שפרסם אומר השר בנט: "אזרחי ישראל, ההיסטוריה דופקת בדלתנו בערב זה. אנו עומדים בפני הזדמנות שהיא פעם בתולדות מדינה. הזדמנות לקבוע את עתידנו. הזדמנות לקבוע את שטחי ארצנו. הזדמנות להכניס את כל ההתיישבות הישראלית בארץ ישראל לתוך מדינת ישראל הריבונית. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הוא חבר ענק של מדינת ישראל".

הנשיא אמר לנו הערב: "ההחלטה בידיים שלכם - החילו את החוק הישראלי על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון באופן מיידי, עכשיו, בימים הקרובים, ואנחנו ארה"ב נכיר בריבונות מיד".

לכן, המערכה עוברת מהבית הלבן בוושינגטון לחדר הממשלה בירושלים - הכדור בידי ממשלת ישראל. בידינו.

בימים הקרובים יש להביא להחלטת ממשלה את הצו להחלת הריבונות הישראלית על כלל שטחי ההתיישבות - בקעת הירדן, גוש עציון, גוש מעלה אדומים, גוש אריאל, אלפי מנשה, גוש קרני שומרון, גוש שילה, גוש עפרה-בית אל, גוש טלמונים, גב ההר ודרום הר חברון.

על כל 150 היישובים שנבנו ביהודה ושומרון מאז שחרור השטח במלחמת ששת הימים. אסור להחמיץ את ההזדמנות.
אסור לדחות לאחרי הבחירות, כי זה לא כבר לא יקרה. אסור להסתפק בריבונות חלקית, רק על בקעת הירדן למשל.
אסור להותיר בחוץ חצי מיליון ישראלים, או לומר להם: "חכו לאחרי הבחירות".

בנט הבוקר במליאת הכנסת. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לדבריו, "כשההיסטוריה דופקת בדלת - אתה לא אומר לה תתקשרי אחרי הבחירות, ואתה גם לא אומר לה: אקח רק חמישית מהסכום. אתה לוקח הכל, ועכשיו. אם ראש הממשלה נתניהו יעשה את הצעד המלא והאמיץ של הכנסת כלל ההתיישבות בארץ ישראל לתוך מדינת ישראל, אנחנו נעניק לו את מלוא הגיבוי והתמיכה. ארץ ישראל חשובה מבחירות".

עם זאת השר בנט לא אומר אמן ולא חותם על התכנית המלאה ומצהיר, "שיהיה ברור - לא נאפשר שממשלת ישראל תכיר במדינה פלסטינית בשום מצב. לא נאפשר שישראל תמסור סנטימטר של אדמה לערבים. בשביל זה אנחנו כאן, לשמור על ארץ ישראל".

לסיום אומר בנט, "כשר הביטחון של מדינת ישראל חשוב לי לומר לכן ולכם: צה"ל ומערכת הביטחון ערוכים.  הבוקר ירדתי לשטח ופגשתי את הרמטכ"ל, אלוף הפיקוד, מפקד אוגדת איו״ש, שוחחתי אישית עם כל אחד ממפקדי החטיבות המרחביות והנחיתי אותם להכין את מערכת הביטחון להיערך לכל תרחיש. הם ערוכים. אנחנו מוכנים לכל תרחיש".

"חבריי, הקב"ה אמר לאברהם: כִּ֧י אֶת־כׇּל־הָאָ֛רֶץ אֲשֶׁר־אַתָּ֥ה רֹאֶ֖ה לְךָ֣ אֶתְּנֶ֑נָּה וּֽלְזַרְעֲךָ֖ עַד־עוֹלָֽם׃ הייעוד דופק בדלת שלנו. אסור להחמיץ את גודל השעה. הגיע הזמן לעשות היסטוריה. תודה רבה", כך נפתלי בנט שהושבע היום רשמית לשר הביטחון במליאת הכנסת.

נפתלי בנט מדינה פלסטינית תכנית המאה החלת הריבונות הישראלית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד