כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מרוסיה לרחובות

בערב שבת: נעמה יששכר קיבלה מהרב עיצוב מפואר

גם לאחר שעזבה את הכלא ברוסיה חשבו בחב"ד רוסיה על נעמה יששכר ושלחו לה לפני שבת עיצוב מפואר של פרחים יחד עם פיצוחים ועוגות שהגיע היישר לביתה ברחובות יחד עם מכתב מרגש מהגר"ב לאזאר רבה הראשי של רוסיה

בערב שבת: נעמה יששכר קיבלה מהרב עיצוב מפואר
העיצוב שקיבלה נעמה יששכר צילום: דודי ש.

רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שלח בערב שבת לביתה של נעמה יששכר עיצוב מפואר עם מכתב אישי. 

הגר"ב לאזאר שמאז נעצרה יששכר בערב פסח לפני עשרה חודשים עמד לצידה כל העת וכעת חשבו גם על הפרטים הקטנים של השבת הראשונה ששוחררה מהכלא הרוסי ושלחו לארץ עיצוב מפואר כמו בחתונות של נגידים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי העיצוב הוזמן מ'חיננית עיצובים' בעיר רחובות בשילוב עוגות מבית מאפיית בילקעל'ה בעיר והשליח החסידי שהביא את העיצוב מספר כי נעמה התרגשה מאוד לקבל את המתנה.  

לעיצוב צורף מכתב מהרב לאזאר שבו נכתב "ב"ה, ערב שבת קודש פרשת בא, ה' בשבט ה׳תש״פ  משפחת יששכר היקרה והחשובה שיחיו! ברכות ואיחולים לשבת שלום, שבת ראשונה של חירות ודרור". 

"בשבת זו אנו קוראים על יציאת מצרים, היציאה מעבדות לחירות של עם ישראל. התורה היא נצחית, וסיפורי התורה הם מסרים והדרכות לכל יהודי בכל דור ובכל מקום. גם היציאה ממצרים היא לא מאורע שהתרחש רק לפני 3,332 שנה, אלא זהו מאורע יום יומי הנדרש מכל אחד מעם ישראל, כפי שדרשו חכמינו זכרונם לברכה: "בכל דור ודור ובכל יום ויום, חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא היום ממצרים".

"נעמה שתחי׳, מי כמוך יודע טעמה של חירות ויציאה מ"מצרים"! עלינו לקחת מסיפורך, מסיפור התורה בשבוע זה, את הצורך לצאת מ"מצרים", מכל סוג מיצר והגבלה. לפעמים הסביבה מגבילה אותנו, החברה, המקום - לא מאפשרים לנשמה לנו להיות משוחררת, הסביבה מכתיבה לנו "סורגים" הכולאים את הנשמה מלממש את החיבור שלה עם בורא העולם".

"עלינו לזכור "לצאת מצרים", לצאת מ"הכלא", ולאפשר לנשמה לממש את שאיפתה, למלא את ייעודה בעולם, להתחבר עוד צעד, עוד פסיעה, עוד קשר, עם הקדוש ברוך הוא" נכתב.

 

נעמה יששכר עיצוב הרב בערל לאזאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד