י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרום אדום

בתגובה לירי לעבר יישובי הדרום: צה"ל תקף חמ"ל צבאי תת קרקעי

בתגובה לרקטה ששוגרה הערב לעבר המועצה האיזורית שדות נגב, מטוסי קרב ומסוקי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (מוצ"ש) מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה • בין היעדים שהותקפו, תשתיות תת-קרקעיות, ובהן מבנה המשמש כחמ"ל צבאי של ארגון חמאס

בתגובה לירי לעבר יישובי הדרום: צה"ל תקף חמ"ל צבאי תת קרקעי
תקיפות צה"ל בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מטוסי קרב ומסוקי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (מוצ"ש) מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לשיגור רקטה אמש לעבר המועצה האיזורית שדות נגב שהתפוצץ בשטח פתוח.

בין היעדים שהותקפו, תשתיות תת-קרקעיות המשמשות את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, ובהן מבנה המשמש כחמ"ל צבאי. בצה"ל אומרים כי "תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס", אולם מאז יום חמישי שוגרו מעזה 9 רקטות בנוסף לבלוני הנפץ.

עוד נמסר מדובר צה"ל, כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל ונמצא במוכנות גבוהה למגוון לתרחישים. צה״ל ימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

"מדובר בתוקפנות מתמשכת על אנשי הרצועה העומדים איתן" הגיב דובר חמאס, חאזם קאסם, לתקיפת צה"ל הלילה. "התוקפנות מחזקת את רצון העם הפלסטיני להתמיד במאבקו נגד הכיבוש".

אמש הודיע מתאם פעולות, הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, על עצירת הכנסת מלט לרצועת עזה, ועל קיצוץ 500 היתרי כניסה של סוחרים עזתיים לישראל עד להודעה חדשה.

כזכור, רקטה ששוגרה הערב (מוצ"ש) מרצועת עזה, התפוצצה בשטח פתוח במועצה האיזורית שער הנגב, ללא נפגעים בגוף ולא דווח על נזק שנגרם.

הרקטה שוגרה לעבר ישובי עוטף עזה, בזמן ביקורו של יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ שהיה בתוך מרחב מוגן.

אתמול, בליל שבת שיגרו מחבלים מרצועת עזה שתי רקטות, לעבר העיר שדרות וכעבור כשעה וחצי רקטה נוספת לעבר ישובים נוספים בעוטף. בחסדי שמים לא היו נפגעים ורקטה ששוגרה לעבר שדרות יורטה והנוספת התפוצצה בשטח פתוח.

בתגובה לשיגורים בליל שבת, והמשך הפרחת בלוני נפץ לעבר הדרום, צה"ל תקף בשבת בלילה מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע, המשמשים את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס.

 

התיעוד באדיבות סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. אנו עושים כל מאמץ לאתר את בעל התוכן, במידה והוא ידוע לכם, אנא פנו אלינו.

 

תקיפה אווירית תקיפה בעזה הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד