י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אחוז נמוך של יהודים"

אבו מאזן תקף את העולים הרוסים והאתיופים

אבו מאזן בכינוס הליגה הערבית: "כשנפלה ברה"מ כל מי שרצה להגר היגר ועכשיו הם בישראל. אפילו אנשי הפלשמורה מאתיופיה - אחוז היהודים ביניהם נמוך מאוד"

אבו מאזן תקף  את העולים הרוסים והאתיופים
אבו מאזן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר אמש (שבת) בכינוס הליגה הערבית על ישראל כי, "הם רוצים ממני שאכיר בישראל מדינה יהודית - אבל היא לא. יש מיליוני ערבים, רוסים נוצרים ומוסלמים. כשנפלה ברה"מ כל מי שרצה להגר היגר ועכשיו הם בישראל. אפילו אנשי הפלאשמורה מאתיופיה, האמינו לי שאחוז היהודים ביניהם נמוך מאוד".

https://cdn.bhol-cdnwiz.com/player.php?clipid=0_6hwqc30s

‏"שלחו את עולי ברית המועצות לרב, הם נתנו לו מאה רובל ולקחו ממנו תעודה שמוכיחה שהם יהודים. גם אחוז היהודים בקרב אנשי קהילת הפלאשמורה נמוך מאד, האמינו לי", אמר אתמול ראש הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, ב"כינוס החירום" של שרי החוץ של הליגה הערבית היום בקהיר. את הדברים הביא עומרי חיים בכאן 11.

‏נציגי המדינות של הליגה הערבית נמנעו מלקרוא לאימוץ התוכנית המדינית של טראמפ, אך חלקם הדגישו שיש סעיפים חיוביים וקראו לבחון אותם ולא לשלול אותם על הסף. כולם קראו למשא ומתן ישיר בין ישראל לפלסטינים כדי לקדם פתרון והסדר קבע. כך דווח גל ברגר.

עוד דווח ברגר כי ‏הליגה הערבית הבהירה בתום ישיבת נציגי המדינות: "התוכנית אינה עונה על מינימום השאיפות והזכויות של העם הפלסטיני. הזכות של מדינת פלסטין לריבונות על כל האדמה הכבושה מ-1967 לרבות מזרח ירושלים. יוזמת השלום הערבית היא המינימום המקובל. מזהירים את ישראל אם תיישם את סעיפי התוכנית".

אבו מאזן רוסים אתיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד