ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתקפה חזיתית

מקלב: "ליברמן מסתובב עם טלפון כשר כמו טרוריסט" • צפו

בראיון שהעניק היום חבר הכנסת אורי מקלב, הוא תוקף בצורה חריפה את אביגדור ליברמן ואת מפלגתו ישראל ביתנו, אותה הוא מכנה "מפלגת פשע" • צפו

מקלב: "ליברמן מסתובב עם טלפון כשר כמו טרוריסט" • צפו
ליברמן למקלב: "לא משמיץ אישית" צילום: באדיבות המצלם

מתקפה חריפה: בדגל התורה מחריפים את הטון כלפי יושב ראש ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן. חבר הכנסת אורי מקלב טוען היום (ראשון) בראיון לתוכנית 'שחור לבן', כי ישראל ביתנו היא "מפלגת פשע" ואף הביא לכך ראיה.

"400 איש נחקרו בישראל ביתנו, 200 חברי המפלגה שלו, עשרות מהם הואשמו וחלקם עדיין בהליכים משפטיים, אנשים הכי קרובים אליו. כל ההתנהלות המסתורית שלו", אמר מקלב.

לדברי חבר הכנסת מקלב שציטט את ליברמן ואמר, כי "הדבר היחיד שבו הוא קרוב לדת זה הטלפון הכשר". מקלב תהה, "מי מסתובב חוץ מדתיים וחרדים עם טלפון כשר?", מקלב משיב לשאלתו וקובע כי מי שמסתובב עם נייד כשר זה רק "משפחות פשע וטרוריסטים" כשהרמז ברור.

"אין ספק", קבע מקלב בדבריו "שמפלגת ישראל ביתנו היא מפלגת פשע, היא מפלגה שמתחילה ועד הסוף, אנשים הכי קרובים ראו את כל השוחד, ההונאה והפרת אמונים כחלק מתהליך, זה היה הרבה, זה לא היה אחד שטעה, זה היה קשר מפלגתי" הוא פוסק.

ליברמן הגיב לדבריו של מקלב ומסר ל'בחדרי חרדים': "כשאורי מקלב משתלח ב"ישראל ביתנו", אני בטוח שהצדק עמנו. מקלב מנסה לחפות על המשתמטים ועל מסחטת הכסף של המפלגות החרדיות מתקציב המדינה על חשבון מערכת הבריאות, הזוגות הצעירים והחיילים".

אורי מקלב אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד