י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לכפות את האפרטהייד"

ג'ארד קושנר תקף, עריקאת לא נשאר חייב

בראיון שהעניק חתנו ויועצו של הנשיא טראמפ ג'ארד קושנר הוא תקף את ההנהגה הפלסטינית שלדבריו אינה מחמיצה הזדמנות להחמיץ במהלך השנים. סאיב עריקאת לא נשאר חייב והגיב

ג'ארד קושנר תקף, עריקאת לא נשאר חייב
ג'ארד קושנר צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ויכוח התעורר הבוקר (ראשון) בין ג'ארד קושנר, יועצו וחתנו של הנשיא טראמפ, לבין סאיב עריקאת, בכיר אש"ף וראש צוות המו''מ הפלסטיני.

קושנר, יועצו וחתנו של הנשיא טראמפ, אמר בראיון לערוץ טלוויזיה מצרי כי המפה המצורפת לתוכנית היא לא מפה מדעית, אלא מפת קונספט בלבד. "בין אם אתה משרטט את הקו כאן או שם – זה לא משנה. אם הפלסטינים לא אוהבים היכן ששורטט הקו שיבואו ויגידו לנו היכן הם רוצים לשרטט אותו".

קושנר תקף בראיון את ההנהגה הפלסטינית ואמר כי יש לה רקורד של עשרים שנה של החמצת כל הזדמנות ואפס אחוזי הצלחה. "בעסק שלי, כשמישהו מנסה לעשות עסקה עשרים שנה ונכשל, מחליפים אותו במישהו אחר שכן יודע לעשות עסקה".

חתנו של טראמפ סיפר כי רבים אומרים שהרשות בכלל לא רצתה לעשות עסקה לאורך השנים, מאחר שמיליארדי דולרים זרמו אליה ובכירים, מקורביהם וחבריהם התעשרו. "אז למה שירצו לעשות עסקה?", תהה, "אני לא חושב שהם רצו לפתור את הבעיה".

את חיצי ביקורתו הפנה בפרט נגד ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת. "הוא אומר אותם דברים כל השנים ומשום מה עיתונאים ממשיכים לקחת אותו ברצינות. הרבה ממה שהוא אומר מתברר כלא נכון. הוא כבר עשרים וחמש שנה ראש צוות המשא ומתן בלי לעשות עסקה. הוא דוגמה לכישלון סדרתי בהשגת הסכם שלום". כך דווח עומרי חיים בערוץ הטלגרם של כאן 11.

עריקאת לא איחר להגיב וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הכישלון בהשגת הסכם שלום הוא בגלל אנשים כמותך שרוצים להכתיב תכתיבים ושסברו כי הם מסוגלים לכפות את האפרטהייד של נתניהו על העם הפלסטיני לנצח. סיום הכיבוש ושתי מדינות בקווי שישים ושבע – זה הדבר היחיד שיכול לעבוד."

סאיב עריקאת ג'ארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד