כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפיגוע בלונדון

3 פצועים 1 קשה; הסמויים חיסלו המחבל. צפו

בפיגוע שאירע היום בדרום לונדון ואותו מקשרת המשטרה  המקומית לאסלאמיסט, נפצעו שלושה אנשים, אחד מהם נמצא בסכנת חיים. המחבל עצמו נורה ונהרג • צפו בתיעוד ההשתלטות

3 פצועים 1 קשה; הסמויים חיסלו המחבל. צפו
שוטרים סמויים מנטרלים את המחבל צילום: צילום מסך

שלושה בני אדם נפצעו במהלך פיגוע ה"קשור לאסלאמיסט" בדרום לונדון, אחד מהם נמצא בסכנת חיים, כך נמסר מהמשטרה.

 

שוטרים סמויים חמושים ירו למוות לעבר החשוד ברחוב הראשי בסטריתהאם דרום לונדון מעט לפני השעה 14:00 בצהרים. האיש, שדקר שני אנשים, לבש חגורת נפץ שבהמשך התבררה כמזויפת.

מהמשטרה נמסר כי ההערכה שאדם השלישי שנפגע, נפגע מזכוכית שבורה לאחר שהחשוד נורה.

סטודנט בן 19 מסטריתהאם טען כי היה עד לירי מול חנות מגפיים הוא אמר לתקשורת המקומית. כי "חציתי את הכביש, וראיתי גבר שאני מניח שהיה שוטר סמוי עם בגדים אזרחיים, רודף אחרי מישהו ויורה בו. האיש נורה, אני חושב ששמעתי שלוש יריות אקדח אבל אני לא ממש זוכר. אחר כך נכנסתי לספריה כדי להיות במקום בטוח, מהספרייה ראיתי המון אמבולנסים ושוטרים חמושים מגיעים למקום. הודיעו לכולנו להישאר בבניינים על ידי שוטרים חמושים עד לפינוי" כך הצעיר.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שיבח את מהירות טיפול המשטרה באירוע: "תודה לכל שירותי החירום על התגובה לתקרית בסטריתהאם, מה שהמשטרה מגדירה כאירוע טרור".

גם ראש העיר לונדון, סאדיק חאן, הגיב: "מחבלים מנסים לפלג בינינו ולהרוס את אורח החיים שלנו כאן בלונדון, לעולם לא נתן להם להצליח".

לונדון פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד