י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקמפיין של 'דגל'

בעקבות הפרסום ב'בחדרי': גפני זעם ובמטה שינו את התוכנית

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' אתמול על כך שקיים חוסר תיאום בין דגל התורה לאגודת ישראל סביב פרסום קמפיין המפלגה לבחירות בעוד חודש - יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני זעם על מטה ההסברה, שם מיהרו לשנות את התוכנית • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

בעקבות הפרסום ב'בחדרי': גפני זעם ובמטה שינו את התוכנית
משה גפני צילום: רויטרס

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' אתמול (ראשון) על כך שקיים חוזר תיאום בין דגל התורה לאגודת ישראל סביב פרסום קמפיין המפלגה לבחירות בעוד חודש - יו"ר דגל התורה גפני זעם על מטה ההסברה, שם מיהרו לשנות את התוכנית.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בדגל התורה תכננו לפרסם את קמפיין הבחירות רק לקראת סוף השבוע בעוד באגודת ישראל החלו את הקמפיין כבר ביום שישי שעבר.

בעקבות הפרסומים, זעם יושב ראש דגל התורה על חברי מטה ההסברה של 'דגל התורה' ודרש להתחיל באופן מידי את הפרסום כדי שלא ייראה שיש מחלוקת עם אגודת ישראל. בדגל שקלו האם להתחיל את הקמפיין כבר ביום שלישי הקרוב בביטאון המפלגה 'יתד נאמן' - המופץ בתפוצה רחבה.

הבוקר (שני) הופיע לראשונה הקמפיין בביטאון המפלגה 'יתד נאמן', כאשר הסלוגן שפורסם היה: "זה יהדות או כלום". וזאת לאחר שפורסם מעל במה זו כי הסלוגן הנבחר של המפלגה "זכות הקיום" שימש בעבר את הפלג הירושלמי בבחירות המוניציפליות בתשע"ג.

הפרסום ביתד הבוקר

משה גפני דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד