י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הפרעה נפשית"

צפו: בדגל התורה מגיבים לתחקיר על ליברמן

בדגל התורה לא ממתינים יותר מידי וכמה שעות לאחר הפרסום המטלטל אודות תעשיית הפטורים אותה ניהל אביגדור ליברמן בלשכתו עת כיהן כשר הביטחון, הם מפרסמים סרטון תוקפני במיוחד • צפו

צפו: בדגל התורה מגיבים לתחקיר על ליברמן
מתוך הסרטון של דגל צילום: צילום מסך

תנועת דגל התורה מגיבה הערב (שני) לתחקיר 'הארץ' בנוגע לתעשיית הפטורים של אביגדור ליברמן עת כיהן כשר הביטחון. בסרטון שהם מפרסים, לועגים בדגל התורה לליברמן ומדגישים כיצד הוא משנה את דעותיו ופוסקים כי ליברמן סובל מבעיות של פיצול אישיות.

בסרטון שהשיקו בדגל התורה בשם יהדות התורה, הם מציגים את הערך המקורי על "הפרעת אישיות" בויקיפדיה ומדביקים אותו לליברמן שלטענתם סובל מ"פיצול אישיות", בעיה שלדבריהם יש לליברמן.

בהמשך מצטטים בסרטון את ההתקפה של ליברמן כנגד הפלג הירושלמי שהפגינו בשבוע שעבר בירושלים, אז כתב ליברמן כי "בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים" אל מול דבריו אלו, מציגים בדגל התורה את הסרטון בו תועד ליברמן כשהוא נועד עם אנשי הפלג הירושלמי קודם הבחירות המוניציפליות לעיריית ירושלים אז ביקש את תמיכתם.

בהמשך משמיעים בסרטון את דבריו של ליברמן שהבהיר במספר הזדמנויות כי יש לגייס את בחורי הישיבות ומנגד את הדיווח הבוקר ב'הארץ' בו דווח כי בעת שכיהן כשר הביטחון הוא ואנשי לשכתו פעלו להשגת פטורים גורפים לאנשי הפלג הירושלמי וכן לחרדים נוספים על פי בקשת לשכותיהם של לשכות חברי הכנסת החרדים.

ביהדות התורה מסיימים את הסרטון ומדגישים כי "ליברמן משסה ומשטה את החברה בישראל ובמקום לטפל בבעיה שלו הוא הולך שוב ושוב לקופת המדינה ומבזבז מליארדים", בכך מאשימים אותו כמי שאחראי לגרירת המדינה לבחירות שלישיות.

 את הסרטון הם מסיימים באומרם כי "חייבים לשים לזה סוף - לא מכניסים לקלפי פתק של בחירות רביעיות" כשבסרטון הם מציגים את פתק ההצבעה לרשימתו של ליברמן.

אביגדור ליברמן דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד