ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אפשר להירגע

הוסר החשש להימצאות נגיף הקורונה בבת ה-9 שאושפזה בשניידר

ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין ושבה לארץ אתמול, אושפזה בבידוד בשניידר לאחר שפיתחה תסמינים של קורונה, אך החשש להימצאות הנגיף בגופה - הוסר • בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית אישר היום (שני) מקרה שני של הידבקות בווירוס הקורונה מאדם לאדם

הוסר החשש להימצאות נגיף הקורונה בבת ה-9 שאושפזה בשניידר
פינוי חולה עם חשש לקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין, שהתה בחמשת הימים האחרונים בויאטנם ושבה לארץ אתמול, הגיעה היום (שני) אחר הצהריים למחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז שניידר, כשהיא סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה.

היא שהתה בבידוד מרגע ההגעה לבית החולים ותשאר לאשפוז עד לקבלת התשובה השלילית מהמעבדה.

ממרכז שניידר נמסר, כי "המרכז ערוך ומוכן למתן מענה בתרחיש זה ותירגל תרחישים כאלו בעבר".

בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית אישר היום (שני) מקרה שני של הידבקות בווירוס הקורונה מאדם לאדם, מה שמעלה את סך מקרי ההידבקות בארצות הברית ל-11. 

במשרד הבריאות מבקשים להזכיר את הנחיות הבידוד שפורסמו לציבור לגבי כל מי שהיה בסין ב-14 יום האחרונים, גם לשהות קצרה: לשהות בבית ולא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה בסין (תקופת הדגירה).

אם חזרתם מסין ב-14 יום האחרונים ויש לכם תסמינים של מחלת חום ושיעול יש לגשת למרפאה או לבית חולים, בתיאום והודעה מראש על הגעתכם, תוך כיסוי האף והפה במסכה או בבד.

בית חולים שניידר קורונה ויאטנם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד