י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממתינים לתוצאות ה-DNA

החשד לגילוי עריות: האם אחות נוספת הותקפה

במשטרה בודקים האם החשוד בתקיפת אחותו בת ה-14 תקף אחות נוספת בת 17 • פרקליטיו של החשוד: "הסקת מסקנות בשלב כה מוקדם הנה צעד פזיז ומוטעה"

החשד לגילוי עריות: האם אחות נוספת הותקפה
אסיר אזוק ברגליו. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: הפרשה המזעזעת שפורסמה אתמול (ראשון) בחשד לגילוי עריות נוראי, הולכת ומסתעפת. על פי הפרסום בחדשות 12, נבדק חשד שאחות נוספת נפגעה.

מדובר בפרשה חריגה מאוד, בה נערה בת 14 הגיעה ביום רביעי שעבר לבית חולים במרכז הארץ עם כאבי בטן עזים, שם עברה הליך כירורגי רגיש מאוד, חודשים ספורים לאחר שחוותה דבר מעשה חמור.

החשוד בן 21, אחיה של הנערה, כך דווח אתמול ב'בחדרי חרדים', נעצר ביום חמישי בלילה בשבוע שעבר, נחקר והובא לבית המשפט בדרום שם ביקשו להאריך את מעצרו, בדיון שנערך בדלתיים סגורות והחקירה בעניינו נמשכת. במסגרת החקירה, נערכה בדיקת DNA וכעת ממתינים לתוצאות.

הערב (שני) פרסם משה נוסבאום בחדשות 12, כי החשוד שתק בחקירתו וסירב לשתף פעולה עם חוקריו. בנוסף עלה, כי נבדק החשד כי לא תקף רק האחות בת ה-14, אלא גם את האחות הגדולה יותר, בת 17.

עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי, פרקליטיו של החשוד, מסרו ל'בחדרי חרדים' בתגובה לחשדות החמורים על בן ה-21, כי "כאמור אנחנו נמצאים בראשית החקירה, ולכן הסקת מסקנות בשלב כה מוקדם הנה צעד פזיז ומוטעה". לדבריהם, "מהתרשמותנו ומבדיקת עברו של החשוד, עולה כי ישנו רקע נפשי לא פשוט ועובדות אלו חייבות להיבדק כעת. אכן בית המשפט נעתר לבקשתנו ושלח אותו לבדיקה מתאימה. ימים יגידו".

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי

גילוי עריות מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד