כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בביקור במוקד ה-online של "רפואה ושמחה"

אייכלר: בזמן שליברמן מסית נגד החרדים, אלפים מהם הופכים את העולם לעזור לחולים"

ח"כ הרב ישראל אייכלר וצוותו ערכו היום (ב') סיור מקיף במוקד ה-online של "רפואה ושמחה" שמרכזו בהר חוצבים בירושלים • אייכלר: "בזמן שליברמן מסית שהחרדים לא תורמים למדינה, אלפים מהם הופכים את העולם לעזור לחולים ובני משפחותיהם"

אייכלר: בזמן שליברמן מסית נגד החרדים, אלפים מהם הופכים את העולם לעזור לחולים"
אייכלר במשרדי רפואה ושמחה צילום: באדיבות המצלם

ח"כ  ישראל אייכלר וצוותו ערכו היום (שני) סיור מקיף במוקד ה-online של "רפואה ושמחה" שמרכזו בהר חוצבים בירושלים. המנכ"ל מאיר קווין, הציג את מגוון הפעילות בשטח והדהים בהמחשת היקף פעילות החסד והסיוע לחולים ומוגבלי תנועה סביב השעון.

"רפואה ושמחה" מגייסת אלפי מתנדבים לעזרת החולים והנזקקים, כשכבר כיום מתנדבים בה למעלה מ-8000 מתנדבים אונליין כמעט בכל נקודה בישראל ומחוצה לה סביב העולם. אמבולנסים לשינוע בני משפחות ונכים וקשישים לבתי החולים, מתנדבים להעברת תרופות נדירות, מקצה העולם ועד קצהו.

במהלך הסיור התייחס ח"כ אייכלר לדברי ההסתה הבלתי פוסקים של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ולפיד נגד "המשתמטים החרדים" והסתרת התרומה החרדית לחברה הישראלית: "ראינו כאן את מערכת ההתנדבות המדהימה הבנויה מאלפי מתנדבים המקושרים און ליין ופועלים בכל רגע נתון בהסעת חולים ובני משפחותיהם, בשינוע תרופות וציוד רפואי מאילת ועד הקצה הצפוני של הארץ, ובכל נקודה בעולם. עשייה מדהימה שאין לה אח ורע".

ח"כ אייכלר קרא לציבור לראות את התשובה המוחצת להסתה המתחוללת בראש חוצות נגד המגזר החרדי והדתי ברקע מערכת הבחירות והוסיף: "אני חייב לומר את זה גם במקום כזה, של "רפואה ושמחה". בזמן שליברמן מסית שהחרדים לא תורמים למדינה, ויש כאלו שאף מאמינים להסתה המחלחלת, אני עד פה לאלפים מהם, המתנדבים ללא תשלום, רובם המכריע חרדים ודתיים וכן מסורתיים, וכך גם דרוזים וערבים שמקדישים מזמנם ועיתותיהם והופכים את העולם בכל רגע נתון, בשביל לעזור לחולים ובני משפחותיהם באמצעות "רפואה ושמחה". מעטים מאוד המתנדבים ללא תשלום, השייכים למפלגות השנאה, המסיתות נגד החרדים.

ישראל אייכלר רפואה ושמחה אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד