י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בכיר הרשות הפלסטינית

"פגישת נתניהו עם מנהיג סודן - סכין בגב העם הפלסטיני"

בכיר הרשות הפלסטינית מגנה את פגישת נתניהו-ברהאן וקורא לה "סכין בגב העם הפלסטיני" ואומר שהיא חורגת מיוזמת השלום הערבית בשעה שבה הפלסטינים מתמודדים עם עסקת המאה של טראמפ

"פגישת נתניהו עם מנהיג סודן - סכין בגב העם הפלסטיני"
נתניהו עם מנהיג סודן צילום: באדיבות המצלם

בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, מגנה את פגישת נתניהו-ברהאן וקורא לה "סכין בגב העם הפלסטיני" ואומר שהיא חורגת מיוזמת השלום הערבית בשעה שבה הפלסטינים מתמודדים עם עסקת המאה של טראמפ.

עריקאת התייחס גם לידיעות על פתיחת שגרירות לאוגנדה בירושלים וקרא למדינות האיחוד האפריקאי לשמור על העקרונות עליהם התחייבו בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

גם ארגון הטרור חמאס מסר בהצהרה לעיתונות ש"פגישות מסוג זה מעודדות את הכיבוש ואת ההנהגה האמריקאית להמשיך להפר את זכויות העם הפלסטיני". כך דווח בערוץ הטלגרם של כאן 11.

ארגון פת"ח גינה גם הוא: בכיר פת"ח, ג'יבריל רג'וב, מסר בשם הארגון שפגישות מסוג זה יוכשלו על ידי פעילות העמים הערבים ותומכי זכויות הפלסטינים ברחבי העולם.

דובר ממשלת סודאן, פייסל מוחמד סאלח, אומר הערב כי הם לא היו מודעים לפגישה בין נתניהו לבין יו"ר המועצה השלטונית עבד אל-פתאח אל-בורהאן וכי התעדכנו עליה מכלי התקשורת. לדבריו, הם יבקשו הבהרות אחרי חזרתו של אל-בורהאן למדינה.

במקביל, יו"ר מפלגת האומה בסודאן, מובארכ אל-פאדל אל-מהדי, בירך על הפגישה בין נתניהו לאל-בורהאן ואמר כי מדובר במהלך אמיץ מצד אל-בורהאן שמכשיר את הקרקע להסרת הסנקציות האמריקניות שמוטלות על סודאן. אל-מהדי כבר דיבר בשנים האחרונות בעד האפשרות של נורמליזציה עם ישראל.

בנימין נתניהו סודן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד