י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הליכוד יחלק את ירושלים"

קמפיין חדש של עוצמה יהודית משווה את נתניהו לפרס

נתניהו לא יאהב את זה: בעוצמה יהודית מתכננים קמפיין קשוח למדי כנגד ראש הממשלה ותכנית המאה אותה הוא מוביל ולא מהססים להשתמש בסיסמה בה השתמש הליכוד בזמנו כנגד פרס

קמפיין חדש של עוצמה יהודית משווה את נתניהו לפרס
נתניהו ופרס בהלוויית שרון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

צרות בימין: מפלגת עוצמה יהודית משיקה היום (שלישי) קמפיין חדש נגד תכנית המאה ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קמפיין שעושה דז'ה וו לקמפיין שעשה הליכוד בזמנו לרה"מ והנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל על רקע שיחות השלום.

הקמפיין, כולל מודעות שיופצו בימים הקרובים ברחבי הארץ תחת הכותרת "הליכוד יחלק את ירושלים", כשבמודעה נראה הכותל המערבי נחצה לשניים. בססמא הזו, כזכור, השתמש הליכוד בקמפיין הבחירות ב-96' נגד שמעון פרס.

הקמפיין לוחץ על הנקודה הכי רגישה של נתניהו, מאחר והאחרון הבטיח סיפוח מידי והציג תכנית ורודה למדי, אולם בינתיים גורמים בבית הלבן, אולי בהשפעת שיחות עם מנהיגים ערבים, שמו מקלות בגלגלים ותכנית המדינה הפלסטינית הכלולה בתכנית לא מניחה את הדעת בקרב רבים בימין.

בעוצמה מדגישים כי יתמכו בהקמת ממשלת ימין, אך יהיו שם כדי לשמור על נתניהו בימין וימנעו ממנו לקדם תכניות מדיניות כגון תכנית המאה. 

"יחלק את ירושלים". הקמפיין החדש

בנוסף לכך, במפלגה יוזמים הקמת מערך של מאות פעילים למבצע "הקש בדלת" בערי הפריפריה. במסגרת המבצע, יעברו הפעילים מבית לבית בערים, ויסבירו לתושבים על הסכנות שבתכנית, כאשר המטרה היא לרתום גם אותם למאבק בה.

במפלגה טוענים הבוקר כי מבדיקות שערכה המפלגה, עולה כי ככל שהולכים ומתגלים יותר ויותר פרטים על תכנית המאה, כך התמיכה בה מצד ימין מאלו שתמכו בה בתחילה, הולכת ופוחתת.

מעוצמה נמסר: "האופוריה מתכנית טראמפ כבר מזמן התפוגגה. גם אלו שחשבו בתחילה שהיא "הסטוריה", מבינים היום שהיא טומנת בחובה מוקשים רבים להתיישבות ולארץ ישראל כולה. נפעל בכל הכח לסכל כל תכנית שתפגע בזכותנו הבלעדית על הארץ ושתביא להקמת מדינה פלסטינית שתהפוך את ירושלים וההתיישבות לעוטף פלסטין".

בנימין נתניהו עוצמה יהודית איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד