ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דקות להכרעה

כץ לחבריו: "לא יודע כמה זמן נותר לי לחיות"

לקראת ההכרעה בבקשתו לקבל חסינות מהכנסת נגד האישומים שהוגשו נגדו, השר לשעבר חבר הכנסת חיים כץ ממשיך לייצר כותרות ובמהלך הדיון אמר "אני לא יודע עוד כמה זמן נותר לי לחיות"

 כץ לחבריו: "לא יודע כמה זמן נותר לי לחיות"
כץ בוועדת הכנסת צילום: באדיבות המצלם

בדיון שנערך היום בכנסת בנוגע לחסינותו של השר לשעבר חבר הכנסת חיים כץ, הוא תקף את היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט במילים קשות ובין היתר אמר לו "בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה".

דקות קודם שיסתיים הדיון בנוגע לחסינות מפני העמדה לדין אותה הוא מבקש, השר לשעבר חיים כץ פנה ליועמ"ש: "אני פגוע עד עמקי נשמתי מעצם הטענות כלפי. אני סבור שבמקרה שלי טעית בענק. אך יחד עם זאת אני מאוד מכבד אותך ואת מוסד היועץ המשפטי לממשלה"

כץ הוסיף כשהוא נרגש ואמר: "אני לא יודע כמה זמן עוד נותר לי לחיות. כלתי לא עמדה בלחץ והיא הפילה".

כזכור, במהלך הדיונים שהתקיימו השבוע, השמיע תחילה היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את טענתנו כלפי השר לשעבר כץ, ולאחר מכן השמיעו עורכי הדין של החשוד את הטענות הנגדיות. בשעה האחרונה לקראת סיום הדיון וההצבעה משיב כעת מנדלבליט לטענות שנשמעו מצד פרקליטי כץ.

במהלך הדיון היום (שלישי) התפרץ חבר הכנסת חיים כץ לעברו של היועמ"ש מנדלבליט ואמר: "אתה אומר פה דברים שלא היו ולא נבראו ככזה ראה וקדש. בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה. אני שומע דברים שלא היו. כץ הוסיף וסנט במנדלבליט, "לא עשית שיעורי בית, לא חקרת, כי לא עניין אתכם. פגעת בבריאות שלי".

חיים כץ אביחי מנדלבליט חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד