י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אי של יציבות

על רקע משבר נגיף הקורונה, תיעוד מיוחד מהונג קונג

שליח חב"ד בהונג קונג, הרב חיים בירנהאק ורעייתו מנוחי, אורזים עבור הקהילה היהודית והמקומית באזור את ערכות המגן שקיבלו בתרומה ממד"א • מנוחי בירנהאק: "הביקוש הוא הרבה יותר גדול ממה שחשבנו ושיערנו, והרשימה הולכת ומתארכת

על רקע משבר נגיף הקורונה, תיעוד מיוחד מהונג קונג
השליח חיים בירנהאק עם מקומי בסין צילום: המצלם

שליח חב"ד בהונג קונג, הרב חיים בירנהאק ורעייתו מנוחי, אורזים עבור הקהילה היהודית והמקומית באזור את ערכות המגן שקיבלו בתרומה ממד"א.

מנוחי בירנהאק אמרה כי "הביקוש הוא הרבה יותר גדול ממה שחשבנו ושיערנו, והרשימה הולכת ומתארכת. לכן החלטנו לארוז את ערכות המגן באריזות קטנות על מנת לחלק לכמה שיותר אנשים".

בעלה הרב חיים בירנהאק הוסיף, כי "בית חב"ד הוא אי של יציבות בכל תקופה של חוסר ודאות. אנשים מגיעים אלינו רק כדי לשמוע ולהתייעץ. מגיעים אלינו ומיד נרגעים. כמו כן, בית חב"ד עוזר בכל מה שקשור לחלוקת ציוד רפואי, שקשה להשיג כרגע".

עוד הוסיף כי הדבר הכי חשוב עבורם, "זה לתת מענה לקהילה היהודית כאן, כמו גם לקהילה המקומית. אנחנו מנסים לשמור על שגרה כמה שניתן, מקיימים פעילויות לילדים, מארחים משלחות וקבוצות של ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם, וכמובן, בית חב"ד פתוח תמיד בשישי בערב לכל מי שמעוניין להגיע ולסעוד יחד איתנו את סעודת השבת. כולם מוזמנים".

קורונה סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד