י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חסינות כץ

העיתונאי: "מה שקרה בכנסת זו בושה וחרפה"

כתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן, כותב בפוסט זועם בטוויטר את דעתו על החסינות שהותירו חברי הכנסת לחברם ח"כ חיים כץ. "כתב האישום נגד השר כץ הוא מקרה מורכב" 

העיתונאי: "מה שקרה בכנסת זו בושה וחרפה"
חיים כץ צילום: באדיבות המצלם

כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן, תוקף בחריפות את החסינות שהותירו חברי הכנסת לשר לשעבר ח"כ חיים כץ ובפוסט זועם שפרסם בחשבןם הטוויטר שלו הוא כותב "מה שקרא אתמול בכנסת זו בושה וחרפה".

גורמים פוליטיים נוהגים לכנות את גליקמן בלעג כדובר הפרקליטות וככזה שתופס את צד מערכת המשפט באופן תדיר.

"מה שקרה אתמול בכנסת זו בושה וחרפה" כותב גליקמן הנזעם. "חברי הכנסת לא היו צריכים לתת חסינות לשר חיים כץ. לא בשביל זה נועד חוק החסינות. פשוט בזיון".

"כתב האישום נגד השר כץ הוא מקרה מורכב" כותב גליקמן ומסביר כי "אני אישית לא בטוח שהיה צריך להגיש אותו. אבל וזה האבל הגדול חיים כץ צריך להתמודד איתו בבית משפט. לפרוש שם את טענותיו המשפטיות. לא בכנסת".

גליקמן טוען כי "אף אחד לא רדף את השר כץ ולא לזה כיוון המחוקק. השר כץ סבור שנעשה לו עוול?" כותב גליקמן, "בבקשה שיתמודד עם זה כמו כל אזרח בבית המשפט והלוואי ויזוכה. אבל כל מי שהצביע בעד מתן החסינות טעה טעות חמורה".

כזכור, אמש (שלישי) ההצבעה על השארת החסינות המהותית לכץ עברה ברוב של 17 חברי כנסת. תמכו בה כל חברי גוש הימין והסיעות החרדיות. חברי הסיעה הערבית וחלק מכחול לבן נמנעו.

חיים כץ אביעד גליקמן חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד