ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
כל הפלגים רקדו יחדיו

צפו: האלטער של פוניבז' ורב הקהילה התחתן

לכולם יש סיכוי: הרב יצחק סבג מתלמידיה הוותיקים של ישיבת פוניבז' וכיום רב קהילה בעיר 'נוף הגליל', התחתן בשעה טובה בגיל 50 עם בחירת ליבו. לחתונה הגיעו רבני הישבה בראשות הגרח"פ ברמן לצד בוגרי הישיבה מכל הפלגים • צפו 

צפו: האלטער של פוניבז' ורב הקהילה התחתן
הרב יצחק סבג אמש בחתונתו צילום: באדיבות המצלם

חתונה גדולה נערכה אתמול בעיר עפולה. הרב יצחק (איציק) סבג, מתלמידי ישיבת פוניבז' (50) והאלטער של הישיבה, התחתן בשעה טובה ומוצלחת בהשתתפות המוני חבריו שהגיעו לשמחה הגדולה. 

הרב סבג שבמשך עשרות שנים למד בישיבת פוניבז', משמש בשנים האחרונות כרב בית הכנסת 'תפלה למשה' וכן כיו"ר מפעל 'תורה וחסד' בעיר נוף הגליל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חלק גדול בשינוי שם העיר מנצרת עילית לנוף הגליל היה בזכותו, כשביקש ממנו שר התורה הגר"ח קנייבסקי לפני כמה שנים לפעול לשנות שם העיר ואכן הוא פעל נמרצות לקיים בקשתו של שר התורה.

ר' איציק שהתחתן עם בחירת ליבו הכלה אורלי איבגי, היה דמות מוכרת בישיבת פוניבז' רבות בשנים והיה חביבם של ראשי ורבני הישיבה ותלמידיה. החתונה הייתה להיסטוריה בישיבה בפרט ובעולם הישיבות בכלל. 

בסידור קידושין כבוד האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא רבה של רמלה ובשמחה השתתף גם הגאון רבי חיים פרץ ברמן ראש ישיבת פוניבז' אשר החתן נמנה על תלמידיו הקרובים של חמיו הגרב"ד פוברסקי שנבצר ממנו להשתתף עקב שבר בידו. 

לשמחת חתונה הגיעו עשרות בוגרים מהוועד שלו בישיבה חלקם הגדול כבר מחתנים ילדים וסבים לנכדים ויש גם כמה מהם שטרם התחתנו, החתונה איחדה סביב החתן גם מפלג 'השונאים' בפוניבז' וגם מפלג 'המחבלים'. 

צפו בתיעוד מהחתונה 

 

ישיבת פוניבז נוף הגליל אלטער בחור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד