י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביהמ"ש קיבל טענות הפרקליט

תיעוד: העריק האתיופי שהרעיש את הארץ קיבל ברכת כהן ממנהיג הפלג

בדיון שהתקיים אתמול (שלישי) בהארכת מעצרו של עריק הפלג הירושלמי גמליאל מדהני, השתתף גם מנהיג 'בני תורה' הגר"א דויטש • בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה הרב דויטש מברך את העריק בחום • "אתה שליח ציבור כי הציבור כולו עומד מאחוריך ומחזק אותך"

תיעוד: העריק האתיופי שהרעיש את הארץ קיבל ברכת כהן ממנהיג הפלג
הרב דויטש מבקר אצל העריק צילום: בחדרי חרדים

אתמול (שלישי) התקיים דיון בבית המשפט הצבאי לערעורים, בעניינו של גמליאל מדהני, העריק שנעצר לפני שבועיים שבעקבותיו נערכו 2 הפגנות בירושלים ובני ברק. בדיון התקבלו חלק מהטיעונים של פרקליטו עו"ד מנחם שטאובר, והמעצר שהוארך עד תום ההליכים, קוצר והוגדר לחודש מהיום - עד ה-5 לחודש מרץ.

הרב דויטש מבקר אצל העריק

בתוך כך, מנהיג 'בני תורה' הגאון ר' אשר דויטש השתתף אתמול אף הוא בדיונים שנערכו למדהני. בתיעוד ראשון ובלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה גמליאל כשהוא מקבל את ברכתו של הגר"א דויטש, שבירכו בברכת כהן.

מנהיג הפלג הירושלמי שהגיע במיוחד לדיונים היום ואתמול, יחד עם רבני הוועדה להצלת עולם התורה של הפלג, הוסיף ואמר למדהני: "יש לך כוח של שליח ציבור, כי אתה מחזק הרבה אחרים, ואתה שליח ציבור כי הציבור כולו עומד מאחוריך ומחזק אותך". 

אחד מרבני הועדה ציין לרב דויטש, שרבים מחבריו של מדהני מאור יהודה, שלא ממש הולכים בדרך התורה, באים לבקר את גמליאל, והוא מחזק אותם בתורה ויראת שמים. בנוסף, רבני הוועדה הציגו בפני העריק את עיתון 'הפלס' שיצא למחרת ההפגנה הגדולה בכביש 4 בכניסה לבני ברק, וכשהראו לו את התמונות בהם נראה ציבור המשתתפים הגדול, התרגש העריק עד דמעות.

 

הפלג הירושלמי הרב אשר דויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד