י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מעשה מחריד ביותר

גילוי עריות: כתב אישום יוגש נגד הצעיר שתקף את אחותו בת ה-15

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשבוע לאחר מעצרו של צעיר בן 21 על ידי המשטרה- תוגש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בתחילת שבוע הבא • פרקליטיו של החשוד: "רק היום מסתיימת החקירה"

גילוי עריות: כתב אישום יוגש נגד הצעיר שתקף את אחותו בת ה-15
צללית צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשבוע לאחר מעצרו של צעיר בן 21 על ידי המשטרה, בדיון שיתקיים היום בעניינו, תוגש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בתחילת שבוע הבא.

מדובר במקרה מחריד של גילוי עריות עליו דיווחנו ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, בו הנערה בת ה-15 פונתה לבית החולים שם עברה הליך רפואי כירורגי בעקבות מעשיו האכזריים והנוראיים של אחיה בן ה-21.

בתום ביצוע פעולות חקירה מורכבות וביסוס התשתית הראיתית יביאו חוקרי משטרת ישראל את החשוד, בן 21, בשעות הבוקר, אל בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו, כאשר המשטרה תגיש בדיון הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש כנגד החשוד כתב אישום ובקשה לעצרו עד תום ההליכים המשפטים.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי

פרקליטיו של החשוד, עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי אומרים ל'בחדרי חרדים' כי רק "היום מסתיימת החקירה. אנחנו נלמד את החומרים ונביא את תגובתנו הספציפית בהמשך. נטען כמובן בשלב הראשון לשחרר את מרשנו למעצר בית".

הערת המערכת: ישנם לא מעט מקרים חריגים ומחרידים, חלקם מתרחשים במגזר החרדי. במרבית המקרים, הדבר אינו מתפרסם ונותר חסוי מהציבור. לפני מספר שנים כאשר 'בחדרי חרדים' החל לכתוב ולהציף את הנושא, בעידוד רבנים, היו מי שהרימו גבה. אך אנשי המקצוע העידו כי המוּדעוּת והשיח בנושא חשובה, ולכן 'בחדרי חרדים' ימשיך להציף את הנושא, תוך שמירה על שפה נקייה ונאותה, על פי כללי ההלכה.

כתב אישום תקיפה חמורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד