י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בראשות יעקב מרגי

ימין מקרבת: בש"ס מסתערים על חסידי חב"ד ומקימים מטה מיוחד

בתנועת ש"ס מעלים הילוך ומחפשים להגדיל את מאגר הקולות על ידי חסידי חב"ד • על רקע הפזילה של דרעי לקולות החסידות: במפלגה הקימו מטה מיוחד שיתמקד בריכוזי החסידות בכל רחבי הארץ - בדגש על צעירי החסידות שלא מעטים מהם מצביעים למפלגת עוצמה יהודית • צפו

ימין מקרבת: בש"ס מסתערים על חסידי חב"ד ומקימים מטה מיוחד
השר דרעי עם בכיר רבני חב"ד הרב ירוסלבסקי צילום: י. כהן, פלאש 90

לקראת הבחירות שהוגדרו כבר מזמן כקריטיות, בתנועת ש"ס מתכוונים לצאת בימים הקרובים לשטח החב"די כדי לגייס את תמיכת חסידות חב"ד, בדגש על הצעירים, בניסיון למנוע את הפלת גוש הימין. לצורך כך הקימו בש"ס מטה מיוחד שיעסוק במגזר החב"די.

ההחלטה התקבלה בש"ס בעקבות המצב בציונות הדתית: בבחירות האחרונות הצביעו לא מעט חסידי חב"ד, רובם צעירים, למפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר, קולות שירדו לטמיון לאחר שהמפלגה לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.

דרעי בציון מרן הרבי מלובביץ' זצוק"ל. צילום: מתוך הטוויטר

כעת יפעלו בש"ס למנוע את ההצבעה החרדית לעוצמה יהודית ויציעו את עצמם כחלופה - זאת לאחר שש"ס הצליחה לעצב עצמה בצד הימני של המפה הפוליטית - כך שהמסר של המטה יהיה רשימה ימנית מובהקת עם זהות חרדית תורנית.

בש"ס קיימו עשרות פגישות עם דמויות תורניות בחב"ד והקימו מטה מיוחד בראשו יעמוד חבר הכנסת יעקב מרגי. מרגי ידוע כמקורב לחסידות ואף פעל במספר הזדמנויות בכנסת לטובת החסידות. בכוונת המטה לחרוש את ריכוזי חב"ד בכל רחבי הארץ.

את הפזילה לכיוון חב"ד ניתן לראות גם ברשת החברתית של יו"ר ש"ס. אמש (רביעי) הוא צייץ תמונה שלו על ציון אדמורי חב"ד וציטט את דברי האדמו"ר רבי יוסף-יצחק שניאורסון מלובביץ' זצוק"ל, שאמר "לכו אל יהודי מרוקו, שצריכים מלמדים ומורים, והרביצו תורה ביניהם. אין חילוק בין בני ישראל, אם אשכנזים או ספרדים המה. כולנו בני אברהם יצחק ויעקב".

בנוסף, בכנס פתיחת הקמפיין של ש"ס אמר דרעי: "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל על פי תורת ישראל. התורה היא הקושאן שלנו על הארץ הזאת. אנחנו סומכים על נתניהו ואנחנו לא עומדים לו עם סטופר. את כל הידע והטכנולוגיה שאנו משתמשים בכל מערכת בחירות העמדנו לטובת הליכוד על מנת שיצליחו להביא יותר מצביעים. אנחנו הימין הדתי בישראל".

אריה דרעי חב"ד הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד