י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המכתב הנדיר של רבני בני ברק עבור הת"ת הותיק והמיתולוגי

רבני בני ברק למען תשב"ר: במכתב נדיר הציבור נקרא להציל את הת"ת הוותיק • "בוודאי מצוה על כל תושבי עירנו, ועל כל אשר זכו ונהנו מהמעיין הגדול לבוא לעשרת השם בגיבורים ולסייע ככל יכולתם להצלחת המגבית" כותבים רבני העיר • המגבית תסתיים הלילה בחצות • להצלת ת"ת תשבר חייגו: *9480

המכתב הנדיר של רבני בני ברק עבור הת"ת הותיק והמיתולוגי
מכתב רבני העיר צילום: באדיבות המצלם

המגבית למען תשב"ר נמצאת בעיצומה וכעת היא זוכה לחיזוק משמעותי ע"י רבני ברק הגאונים הגדולים רבי חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א, ורבי שבח צבי רוזנבלט שליט"א שפרסמו יחד מכתב נרגש למען הת"ת הוותיק שיסודותיו בהררי קודש, ומשמר את החינוך הטהור בעיר.

לתרומה ולצפיה בפרטי המגבית ובברכת מרן שר התורה הכנסו>>>

תחת הכותרת "ומצדיקי הרבים ככוכבים" כותבים רבני העיר. "הנה בעירנו ב"ב קיים כבר למעלה מ-62 שנה תלמוד תור תשב"ר חזון איש, אשר מחנך דורות שלמים של תלמידים בדרך ישראל סבא..."

"ועתה" פונים רבני העיר במכתבם, "שהתלמוד תורה נקלע לחובות עצומים אשר מאיימים עליו, כספינה העומדת לטבוע, בוודאי מצוה על כל תושבי עירנו, ועל כל אשר זכו ונהנו מהמעיין הגדול לבוא לעשרת השם בגיבורים ולסייע ככל יכולתם להצלחת המגבית".

ומסיימים רבני העיר את מכתבים הנרגש "ובזות צדקת תינוקות של בית רבן, הבל שאין בו חטא המגיע עד כסא הכבוד, יזכו לברכות וישועות בכל המצטרך".

מכתב רבני העיר • קרדיט: יח"צ

בשבוע שעבר נערכו מעמדות נרגשים לפתיחת המגבית להצלת ת"ת תשב"ר במעונותיהם של מרנן עיני העדה שליט"א, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ומרן רה"י הגר"ג אדלשטיין שליט"א, אשר יוצאים מגדרם בכינוסים מיוחדים למען תלמוד התורה המפואר כשהם קוראים לציבור להתאמץ ולהשתדל במגבית המיוחדת.

חשוב לציין כי ת"ת תשב"ר מתקיים מזה 62 שנים ללא כל תמיכה ממשלתית ועול החזקת הת"ת נופל על כתפיהם של המנהלים הגאון רבי משה הלוי שליט"א ובנו רבי שמואל הלוי שליט"א שבמסירות נפש וחרף כל הקשיים, ממשיכים לשמור על החינוך הטהור כהוראת מרנן גדולי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א.

להצלת הת"ת חייגו *9480 לתרומה ולצפיה בפרטי המגבית ובברכת מרן שר התורה הכנסו>>>

תשב''ר רבי יצחק לנדא הרב שבח צבי רוזנבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד