כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מוקדם לקבוע שההתפרצות הגיעה לשיאה"

חשש לקורונה בישראל: צעיר שהגיע מסין הועבר לבידוד

אל בית החולים איכילוב הגיע צעיר בן 21 מאירופה שהגיע לישראל וביקר קודם לכן בסין, עם תסמיני מחלה הדומים לתסמיני נגיף הקורונה והועבר לבידוד • הרשויות הגרמניות פרסמו מוקדם יותר היום כי מספר החולים בנגיף ברחבי המדינה עלה ל-12

חשש לקורונה בישראל: צעיר שהגיע מסין הועבר לבידוד
פינוי חולה החשוד כחולה בקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תייר אירופאי כבן 21 שהגיע מטיול קודם בסין, פנה בית החולים איכילוב עם תסמיני מחלה הדומים לתסמיני נגיף הקורונה והועבר לבידוד. בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים.

הרשויות הגרמניות פרסמו מוקדם יותר היום כי מספר החולים בנגיף ברחבי המדינה עלה ל-12. בתוך כך, ארגון הבריאות העולמי פרסם כי מספר הנדבקים אתמול הוא הנמוך ביותר מאז התפרצות הנגיף. כמו כן, לדברי ארגון הבריאות העולמי, עד כה נרשמה עלייה מתמדת במקרי ההידבקות במחוז חוביי שבו התפרץ הנגיף, אך עלייה זו לא נראתה במחוזות אחרים. עם זאת, מוקדם מדי לקבוע שהתפרצות נגיף הקורונה בסין הגיעה לשיאה.

עוד נמסר, כי כי 28,060 בני אדם מסין נדבקו בווירוס הקורונה, ו-564 בני אדם מתו. עם זאת, כפי שפרסמנו ב'בחדרי', כלי התקשורת בטאייון מדווחים, כי סין מסתירה את מספר המתים האמיתי מהקורונה, ולמעשה הוא גדול פי 50. 

על פי הדיווח, אתר "טן-סנט" העלה לדקות ספורות מספר נפגעים גבוהה בהרבה מהמניין הרשמי שמפרסמת הממשלה בסין. הנתונים המופיעים בדיווח מראים כי 174 אלף בני אדם נדבקו בנגיף הקטלני ולמעלה מ-24 אלף מצאו את מותם לאחר שחלו בנגיף.

 

קורונה בית חולים איכילוב ארגון הבריאות העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד