כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"היסטריית הסיפוח"

יאיר גולן: "הימין אשם בטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים"

חבר הכנסת יאיר גולן מ'המחנה הדמוקרטי', האשים את הימין באחריות לגל הטרור • נתניהו: "הוא ירד מהפסים" • הליכוד: "כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את תוכנית המאה"

יאיר גולן: "הימין אשם בטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים"
יאיר גולן: "הימין אשם בטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים" צילום: צילום מסך

חבר הכנסת יאיר גולן מ'המחנה הדמוקרטי' התראיין הערב (חמישי) לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל ב'ערוץ 13' ואמר כי "יותר מתוכנית טראמפ – היסטריית הסיפוח הלהיטה את השטח".

סגל שהיה בטוח שלא הבין את דבריו, שאל אותו "האם הימין אחראי לגל הטרור?" וגולן השיב בלי להתבלבל: "צר לי לומר - אבל כן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על דבריו ואמר כי הוא "ירד מהפסים". תנועת הליכוד הגיבה: "בושה. כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את תוכנית המאה. אין לגנץ ממשלה בלי גולן וטיבי - מי שמצביע עבורם יקבל בחירות רביעיות".

חבר הכנסת אופיר סופר מרשימת 'ימינה' אמר: "נבהלתי שוב מהמחשבה על העובדה שגולן היה פעם סגן הרמטכ״ל. והפעם הזו עלתה על כולנה, מי אחראי לגל הטרור- הימין. לא ההסתה במערכת החינוך הפלסטינית, לא מימון מחבלים ומשפחותיהם ואפילו לא המחבלים עצמם. מי? הימין".

בתגובת מפלגת 'ימינה' הרשמית נכתב: "יושב באולפן איש שמאל קיצוני 'שמזהה תהליכים' בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. את הימין! יאיר גולן המחיש הערב שוב את הסכנה של ממשלת שמאל-ערבים. יאיר גולן - תתבייש".

 

יאיר גולן פיגועים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד