כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הסתובב עם שלט

התחזה לחולה קורונה וגרם לנזק של 10,000 דולר

גבר כבן 20 נכנס ביום ראשון לחנות בג'ולייט שיקגו כשהוא לבוש כיסוי של מנתחים, ושלט על גבו המצהיר כי יש לו את נגיף הקורונה הקטלני • הוא ריסס נוזל חיטוי על ביגוד, פריטי בריאות, ומוצרי יופי, וגרם נזק של כמעט 10,000 דולר • אחד הלקוחות במקום סיפר: "הוא אמר לכולם את אותו הדבר, שהוא מגן עליהם מפני הנגיף"

התחזה לחולה קורונה וגרם לנזק של 10,000 דולר
החשודים בגרימת הנזק צילום: צילום מסך

המשטרה מחפשת אחר אדם שגרם נזק של אלפי דולרים בסניף של רשת 'וולמרט' בשיקגו, על ידי ריסוס חומר חיטוי בתוך החנות כשהוא לבוש כיסוי של מנתחים, ושלט על גבו המצהיר כי יש לו את נגיף הקורונה הקטלני.

שני גברים ככל הנראה בשנות ה -20 לחייהם נכנסו ביום ראשון לחנות בג'ולייט שיקגו, אחד מהם לבש את הכיסוי הכירורגי הצהוב, והתחיל לרסס נוזל חיטוי על ביגוד, פריטי בריאות, ומוצרי יופי, וגרם נזק של כמעט 10,000 דולר, כך נמסר מהמשטרה.

"הוא אמר לכולם את אותו הדבר, שהוא מגן עליהם מפני הנגיף" כך אמר טוני פרוקס, לקוח במקום ל- WLS-TV בשיקגו. האיש לבש שלט תוצרת בית על גבו בו נכתב "זהירות יש לי את נגיף הקורונה."

מעשה הקונדס מגיע עם התגברות הדאגה ברחבי העולם מפני הנגיף שהרג מאות אנשים, רובם בסין, וגרם ליותר מ- 20,000 חולים ברחבי העולם.

קורונה וולמארט שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד