ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקורונה בספינת השיט

61 נוסעים נדבקו בנגיף; 17 ישראלים נצורים במקום

שר הבריאות היפני הודיע, כי 41 בני אדם נוספים ששהו על ספינת השיט 'דיאמונד פרינסס' שעוגנת בנמל יוקוהאמה ביפן נדבקו בנגיף הקורונה • כ-3,700 הנוסעים נמצאים בהסגר מיום רביעי האחרון, וביניהם 17 ישראלים

61 נוסעים נדבקו בנגיף; 17 ישראלים נצורים במקום
אילוסטרציה צילום: pixabay

שר הבריאות היפני הודיע, כי 41 בני אדם נוספים ששהו על ספינת השיט 'דיאמונד פרינסס' שעוגנת בנמל יוקוהאמה ביפן נדבקו בנגיף הקורונה, מה שמביא את מניין הנדבקים ששהו על הספינה ל-61. 

כזכור, החשש מהידבקות המונית על הספינה התעורר אחרי שגבר בן 80 מהונג קונג, שירד ממנה בסוף ינואר, אובחן כמי שנדבק בנגיף.

כ-3,700 הנוסעים נמצאים בהסגר מיום רביעי האחרון, וביניהם 17 ישראלים. 

ניקו, ישראלית הנמצאת על ספינת הנופש עליה סיפרה לחדשות 13 על תחושותיה: "הנחו אותנו לא לצאת מהחדרים, נותנים לנו ארוחות בדלת. לא יודעת איך נחזיק 14 יום ככה. אנחנו רועדות מפחד".

היא הוסיפה כי "בחברה טוענים שהחולים הורדו מהספינה ושיתר הנוסעים נמצאים בדרכם לנמל". ניקו הסבירה כי אינה מבינה כרגע את המידע המדויק וההנחיות: "נותר לנו לקוות שאף אחד לא ידבק ושנגיע במהרה הביתה". לטענתה, יש 14 ישראלים על הספינה.

לפי הדיווחים בתקשורת היפנית, מרבית נוסעי הספינה הם פנסיונרים, בשנות השישים והשבעים לחייהם. בין הנדבקים שאותרו עד כה אמריקאים, אוסטרלים, יפנים ואיש צוות פיליפיני. הם, כמובן, לא נמצאים על הספינה ופונו במהרה לבתי החולים. מהשלטונות היפניים נמסר כי מצבם טוב והם מטופלים.  

 "בהתחלה נתנו לנו להסתובב בספינה ולהשתמש באטרקציות שלה", סיפרו חלק מהנוסעים לכלי תקשורת וסוכנויות הידיעות ברחבי העולם, "אך כעת התבקשנו לא לצאת מהחדרים, לא להסתובב בסיפון, לא בבריכה ולא במסעדות". 

קורונה קרוז יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד