י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קואליציה עם ליברמן?

הח"כ הימני מ'כחול לבן' שמזגזג בראיונות

חבר הכנסת יועז הנדל, שנחשב לאיש ימין וחבר כיום במפלגת 'כחול לבן', נמצא מזגזג בראיונות שונים לתקשורת. אתמול הבהיר כי מפלגתו לא תשתף פעולה עם הרשימה המשותפת. בראיון אחר אמר כי כחול לבן תקים ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים אם הליכוד לא ירצה להצטרף

הח"כ הימני מ'כחול לבן' שמזגזג בראיונות
יועז הנדל צילום: הדס פרוש / פלאש 90

זגזג: חבר הכנסת יועז הנדל מסיעת 'כחול לבן' אמר בראיון לענת דוידוב ורוני בר און ברדיו 103fm כי מפלגתו לא תשתף פעולה עם הרשימה המשותפת.

לדבריו, "מי שלא מאמין במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית לא יהיה שותף שלנו לשום דבר". כמו כן, הוא דחה את האפשרות שנלך לבחירות רביעיות ואמר ש"אני חושב שרגש האחריות יגבר בסוף במפלגות שונות במדינת ישראל".

בהמשך הסביר כי הוא בעד ריבונות, אבל הוסיף שהוא "חושב שצריך לעשות את זה מתוך קונצנזוס ישראלי. יש פה תהליך חשוב שקרה במדינת ישראל וזו הסכמה רחבה לאינטרסים הביטחוניים האסטרטגים שלנו. לא הייתי רוצה שזה יהפוך לספין בחירות".

יצוין כי בראיון שהעניק לפני כשלושה ימים לאודי סגל ב'ערוץ 13' הוא אמר שהוא "מקווה שנצליח להקים ממשלה. אם הליכוד לא ירצה להצטרף, אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם ליברמן ואחרים". 

בראיון שהעניק אתמול (חמישי) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה"ל, הוא התייחס גם לדברי ליברמן שאמר כי יש לו כבר קואליציה וזה סגור - "עכשיו כולם יודעים שצדקתי", הוא אמר. "יש הסכם חתום בין ליברמן למרצ, כחול לבן והמשותפת, להקים ממשלה בהמנעות של המשותפת".

הוא הוסיף, כי "במערכת הבחירות הקודמת הוא הישלה את כולם שהוא הולך לקראת ממשלת אחדות. היום כבר כולם יודעים איזו ממשלה הוא רוצה. מי שרוצה מדינה יהודית, מי שרוצה מדינה מסורתית, מי שרוצה לשמור על ערכיו, שלא יצביע לו".

יועז הנדל אביגדור ליברמן הרשימה הערבית המשותפת מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד