י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משעממים וחסרי החיות

עמית סגל: זה מה שמשרת את כחול לבן ופוגע בליכוד

עמית סגל, כותב בטורו השבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות', כי ועדת הבחירות המרכזית כבר סימנה תאריך למערכת בחירות רביעיות והוא גם מציין את התרדמת בקמפיינים שלדבריו מועילה לכחול לבן ופוגעת בליכוד

עמית סגל: זה מה שמשרת את כחול לבן ופוגע בליכוד
עמית סגל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, כותב בטורו ב'ידיעות אחרונות', כי ועדת הבחירות המרכזית כבר סימנה תאריך למערכת בחירות רביעית.

"פתקי הצבעה לבחירות השלישיות הודפסו, ובוועדת הבחירות המרכזית, בשקט בשקט, כבר החלו לסמן את המועד לסיבוב הרביעי, שמיני בספטמבר 2020, י"ט באלול תש"פ. עד כדי כך סקפטיים, עד כדי כך מציאותיים".

לדברי סגל, הפלונטר הפוליטי הוביל לתרדמת שאותה ניתן לראות בקמפיינים המיושנים, המשעממים, וחסרי החיות. מערכות הבחירות התישו את כולם.

"התרדמת הזאת משרתת בעיקר את כחול לבן ופוגעת בליכוד", כותב סגל. "בוחריה יבואו אל הקלפיות בשיעורים גבוהים, מתודלקים בתקווה לשים קץ לשלטונו של נתניהו". לדבריו, "הליכוד לא מצא את הדרך עדיין להעיר את ערי הפריפריה ששיעורי ההצבעה בהן צנחו בספטמבר אפילו מתחת לשיעור ההצבעה בחלק מהיישובים הערביים. השנה היחידה בדור האחרון שבה הליכודניקים הגיעו אל הקלפיות כמו שאר האוכלוסיה הייתה ב-2015, אחרי שהמחנה הציוני וארגון V15 הדליקו את בחירות. כחול בלן הבינו היטב את המסר; הם מנהלים קמפיין בלחש כדדי לא להעיר את השכנים".

לדברו, "הסיבה לקיפאון הנמשך היא כישלונם של שני מאמצים של שתי המפלגות הגדולות בגיוס המתלבטים. כחול לבן לא הצליחה לשכנע אותם עד עתה שכתב האישום החמור נגד נתניהו, הוא סיבה לעבור צד. אחרי עשור של נגטיב חסר תקדים בהיקפו, להסביר שביבי עוד יותר גרוע משחשבתם. משול לשפיכת מים על קיר בטון בתקווה שייפול. נתניהו מנגד נכשל בסימון כחול לבן כמפלגת שמאל, גם אחרי המשא ומתן עם הרשימה המשותפת, ואחרי קבלת הפנים הצוננת את לתוכנית המאה, בוחריו מתקשים לראות בגנץ האיום שמצריך התייצבות בכל מחיר בקלפי".

 

 

 

ועדת הבחירות המרכזית בחירות לכנסת עמית סגל מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד