י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למען האינטרס הציבורי

צדיק צדיק חשוד בהעלמת הכנסות בסך 3 מיליון שקלים

צדיק צדיק? הותר לפרסום כי יועץ נדל"ן מתל אביב חשוד בהעלמת הכנסות בסך של כשלושה מיליון שקלים | שופטת דחתה את ערעורו של החשוד על איסור הפרסום, וקבעה כי קיים אינטרס בפרסום שמו על מנת ליידע גורמים בנקאיים ולקוחות פוטנציאלים בנושא נוכח ההיקף של העלמת המס הנטענת

צדיק צדיק חשוד בהעלמת הכנסות בסך 3 מיליון שקלים
פשיטה של המשטרה והחמרת כספים צילום: משטרת ישראל

צדיק צדיק, יועץ בתחום הנדל"ן, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב, בחשד להעלמת הכנסות בסך למעלה מ-900,000 דולר. כבוד השופטת כוכבה לוי, נעתרה לבקשת פקיד שומה חקירות תל אביב, שחררה את החשוד בתנאים מגבילים, ודחתה את בקשתו לאיסור פרסום שמו. השבוע דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את ערעורו של החשוד בדבר איסור הפרסום, והפרשייה, כאמור, הותרה לפרסום.
 
על פי בקשת המעצר, בעקבות ביקורת שנערכה לצדיק על ידי פקיד שומה גוש דן, עלה חשד להתנהלות פלילית, ובעקבות כך נפתחה חקירה של פקיד שומה חקירות מס הכנסה תל אביב. במסגרת החקירה נערכו חיפושים בבית החשוד ובמשרדי מייצג החשוד במהלכם נתפסו מסמכים וחומרי מחשב.

על פי החשד, צדיק תושב תל אביב, המשמש כיום כיועץ נדל"ן, ועבד כשכיר בחברה העוסקת בנדל"ן עד לשנת 2011, העלים בין השנים 2013-2015 הכנסות בסך למעלה מ-900,000 דולר (כ-3 מלש"ח) בגין הכנסותיו מעבודתו וכן מחברות זרות בהן החזיק.

בחקירתו טען החשוד כי האחריות על דיווח הכספים הינה של רואה החשבון שלו, שכן הוא היה צריך לראות את ההכנסות ולדווח עליהן בזמן. יחד עם זאת, ממצאי החקירה מעלים כי הסכומים שהתקבלו בידי החשוד הוסתרו מרו"ח בעת קבלתם.

השופטת כוכבה לוי מבית משפט השלום בתל אביב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות בנקאית על סך 150,000 שקלים. במסגרת הדיון ביקש החשוד כי שמו ייאסר לפרסום, אך השופטת דחתה את בקשתו.

השופטת מעין בן ארי מבית המשפט המחוזי בתל אביב דחתה את ערעורו של החשוד על איסור הפרסום, וקבעה כי קיים אינטרס בפרסום שמו על מנת ליידע גורמים בנקאיים ולקוחות פוטנציאלים בנושא נוכח ההיקף של העלמת המס הנטענת. 

העלמת מסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד