י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הגימיק וסרטון האימה

גנץ: "מחר אחשוף את תיק 5000 של נתניהו" - כך הגיבו ב'ישראל ביתנו'

גימיק זול? בתגובה להצהרה שנשא הערב יריבו הפוליטי בנימין נתניהו במהלכו תקף גם אותו על כך שלא גינה את חברו אהוד אולמרט, גנץ הודיע כי יחשוף מחר את תיק 5000 של נתניהו וב'ישראל ביתנו' הגיבו בסרטון משלהם • צפו 

גנץ: "מחר אחשוף את תיק 5000 של נתניהו" - כך הגיבו ב'ישראל ביתנו'
בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בתגובה להצהרה הערב של נתניהו, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו, כי מחר (ראשון) בשעה 8:00 הוא יחשוף את תיק ה-5000 של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כתבת 'כאן חדשות' יערה שפירא הגיבה, כי לדברי גורמים ב'כחול לבן' מדובר בקמפיין חדש בנושא בריאות של המפלגה, שיתחיל מחר בבוקר בפרסום ברשתות של גנץ על "המחדלים של נתניהו" במערכת הבריאות.

על פי גורמים במפלגה, מחר יצאו ב'כחול לבן' בקמפיין תחת הכותרת "תיק 5,000" ובו הם מאשימים את נתניהו ב-5,000 מתים מידי שנה במערכת הבריאות, כתוצאה ממדיניות הבריאות הכושלת לטענתם של ראש הממשלה נתניהו.

לאחר ההודעה הדרמטית של גנץ, ולאחר שעל פי דיווח הכתבים הפוליטיים, בכוונתו של גנץ לפתוח במתקפה נגד 'הליכוד' על המצב הבריאותי הישראל, הזדרזו הערב ב'ישראל ביתנו' לשגר מתקפה משלהם על מערכת הבריאות הכושלת באמצעות סרטון וידאו שזורע פחד ואימה בציבור.

במהלך ההצהרה שנשא הערב ראש הממשלה נתניהו, הוא אמר כי "אחרי האופוריה הגדולה של מלחמת ששת הימים, בשמאל השתרשה תפיסה מסוכנת שאומרת שבמקום להיאבק על יהודה ושומרון אנחנו צריכים לוותר עליהם. טענו שאם נמסור שטחים אלה לאויבינו, הם יואילו להשלים עם קיומנו. הם אמרו "שטחים תמורת שלום" וקיבלנו "שטחים תמורת טרור" - אוטובוסים מתפוצצים, מסעדות מתפוצצות, בי מלון מתפוצצים. נחשול החולשה הגיע למימדים כאלה עד שראש ממשלה בישראל, אהוד אולמרט, היה מוכן למסור את הכותל לפלסטינים".

"אותו אולמרט, חברו ויועצו הקרוב של בני גנץ, מתכוון ללכת בימים אלה לאבו מאזן כדי שיעלו יחד נגד תוכנית המאה של הנשיא טראמפ", תקף ראש הממשלה וגם את יריבו הפוליטי "ומה בני גנץ אומר על זה? "שיעשה מה שהוא רוצה". ככה מדבר מנהיג? בני גנץ? זה לא יאומן. ככה לא פועל מנהיג. אני אומר לבני גנץ - תתנתק מאולמרט, תגנה אותו, מה אתה מגמגם פה? תגיד חד משמעית. מנהיג לא מדבר ככה. ככה מדבר מי שלא יכול להקים ממשלה בלי אחמד טיבי".

בני גנץ ביבי נתניהו ישראל ביתנו מערכת הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד