ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
שוב ירי בנגמ"ש

הליכוד נגד בנט: "מנהל שיחות עם גנץ"

בנט ממשיך להתעקש על החלת הריבונות ביו"ש ובבקעת הירדן עוד לפני הבחירות ובליכוד יוצאים למתקפה נגדו. ב'ימינה' לא נשארים חייבים: "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד"

הליכוד נגד בנט: "מנהל שיחות עם גנץ"
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש, בו הוא הבהיר כי הסיפוח לא ייצא אל הדרך קודם הבחירות בעוד 22 יום, ובעקבותיה הגיע ההתקפה של 'ימינה' כי יש להביא את החלת הריבונות באופן מיידי לישיבת הממשלה - קרב בתוך הנגמ"ש בין ימינה לליכוד.

בליכוד תקפו הבוקר (ראשון), ואמרו, "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא ב-3 שנות עבודה עם הנשיא טראמפ. בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקאי".

"האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים", הוסיפו לתקוף בליכוד וטענו עוד כי "בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

ב'ימינה' מיהרו להגיב על ידי גורמים מטעמה שאמרו, "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד - הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית, בתחבורה, ועוד".

בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת הליכוד בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד