י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באו לקלל ויצאו מברכים

הרב מאזוז תועד תוקף את בג"ץ: "הם בהמות"

'ערוץ 12' פרסם הערב במהדורה המרכזית "חשיפה", תחת הכותרת "הרב המגדף", תיעוד בו נראה הגר"מ מאזוז כשהוא תוקף בחריפות את בג"ץ • בהגשה דאגו לקשר את הנושא לנתניהו בכך שביקר אצלו לפני כמה שבועות טרום הפריימריז בליכוד • צפו בתיעוד מדברי הרב

הרב מאזוז תועד תוקף את בג"ץ: "הם בהמות"
הגאון הרב מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

תחת כותרת מבישה "הרב המגדף" על הרב מאיר מאזוז, הציגו ב'ערוץ 12' "חשיפה" מתוך דברי הרב בשיעורו במוצאי שבת, בהם תקף הרב באמירות חריפות את שופטי בג"ץ.

בתיעוד נראה הרב אומר, כי "יש לנו תורה שאין כמותה בעולם! אבל יש לנו כמה בהמות שהם יושבים שם בבית המשפט הגבוה, העליון. שאמר עליהם שלמה המלך בקהלת (ג, יח) "ולראות שהם-בהמה המה להם", מה זה בהמה? (ראשי תיבות) בית המשפט העליון - הם בהמות!!".

"לא יודעים לא תורה, ולא חכמה ולא דרך ארץ ולא יחסי כבוד כלפי העם ולא יחסי כבוד כלפי מסורת שהחזיקה מעמד 4000 שנה", המשיך הגר"מ לתקוף, "הם לא יודעים כלום!! אתם תלחמו בתורה?! חבר יתושים חבר כלבים חבר בהמות נלחמים בתורה "שלהם", מי עושה כדבר הזה?! - אף אחד לא יעשה ככה!  יגיע זמן שיקחו אותם לבית המשוגעים יגידו להם אדוני, המקום שלכם לא כאן, לא בבג״ץ. תלכו לבית המשוגעים ושם תתפלפלו, פלוני יתפלפל עם פלוני ופלונית עם פלונית... תדברו עד מחר, הכל באויר!".

"התורה שלנו תעמוד על אפכם ועל חמתכם! אחרי שתלכו לגהיני-גהינם, התורה שלנו תעמוד! המה יאבדו ואתה תעמוד, וכולם כבגד יבלו, כלבוש תחליפם ויחלופו״ (תהלים) בעזרת השם נראה את זה".

אולם, בציבור החרדי ואף בחלקים נרחבים מהציבור הכללי הדברים דווקא התקבלו באהדה.

"שופטי הבג"ץ הוכיחו לציבור פעם אחרי פעם שהם נגד היהדות ונגד היהודים. אז כן, אני מתחבר למה שאמר הרב", הגיב אחד מהגולשים. גולש אחר הגיב "נו ו..? 90% מאזרחי ישראל יגידו את אותו הדבר".

גם בקבוצות החרדיות התקבלו הדברים באהדה, ואחד מהמשתתפים הגיב כי "בערוץ הטלווזיוני ניסו להציג את דברי הרב כלא מכובדים וראויים לכבודם רם המעלה של שופטי בג"ץ הנאורים, אך דוקא להיפך הדברים התקבלו באוזני השומעים כדברי אמת נכונים ואמיתיים הזועקים את זעקת האמת של העם בכלל ושל לומדי התורה בפרט, בדיוק מאותה הסיבה ששופטי הבג"ץ אישרו את אותה חברת כנסת בשם הנאורות וחופש הביטוי - מאותה סיבה ניצבת לה היהדות מהצד השני וזועקת את זעקתה על אמונתה ודבקותה בתורה שלא תשתנה לעד".

הרב מאיר מאזוז ערוץ 12 שופטי בגצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד