י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אין גבול לחלטוריזם"

יאיר לפיד נגד הקמת המרכז לחולי קורונה

חה"כ יאיר לפיד נגד הכוונה להקים מרכז לחולי קורנה בלב ראשון לציון • "בכל מקום בעולם - עושים בית חולים שדה עם בידוד במקום בלי אוכלוסייה, בלי ילדים"

יאיר לפיד נגד הקמת המרכז לחולי קורונה
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

משרד הבריאות הקים מרכז להתמודדות עם הקורונה במספר ערים בארץ, ובתוכן גם בעיר ראשון לציון, שם הסבו מרכז גריאטרי למרכז התמודדות עם הקורונה.

במכתב ששלח ח"כ יאיר לפיד לרה"מ בנימין נתניהו, הוא דורש להורות למשרד הבריאות לחזור מהכוונה להשתמש בבית החולים "מלבן" בראשל"צ כמקום לטיפול בחולים במחלות מדבקות.

"בכל מקום בעולם - עושים בית חולים שדה עם בידוד במקום בלי אוכלוסייה, בלי ילדים, בלי קאנטרי ממול ובלי קשישים גריאטריים", אמר לפיד.

יאיר לפיד הגיע היום לראשון לציון יחד עם חברת הכנסת קארין אלהרר לפגישה עם ראש העיר, רז קינסטליך וסיור במרכז הגריאטרי שעתיד להיות מרכז טיפול לחולי קורונה.

לפיד: "אין גבול לחלטוריזם המסוכן של הממשלה הזאת. הם רוצים לשים חולי קורונה באזור הכי מאוכלס במדינת ישראל במקום שאין בו אפילו בידוד ותושבי ראשון גם לא יוכלו לברוח מפה מפני שהממשלה הזאת גם בדרך ביטלה להם את הרכבת מהבית חולים, אז הם יהיו תקועים פה, חולי קורונה, במקום לעשות את מה שעושים בכל מקום בעולם - עושים בית חולים שדה עם בידוד במקום בלי אוכלוסייה, בלי ילדים, בלי קאנטרי ממול ובלי קשישים גריאטריים תקועים מאחורה.

ח"כ קארין אלהרר: ההתנהלות של משרד הבריאות בסיפור הזה היא הדוגמה הקלאסית להתנהלות חלם. במקום להרחיק את חולי הקורונה, אחת מהמגפות המדבקות ביותר שהיו כאן בעשור האחרון- מחליטים לשים את החולים בלב מרכז אוכלוסייה, בתוך העיר ראשון לציון. מישהו בממשלה הזו איבד את השכל הישר והחליט לסכן במודע קשישים, משפחות וילדים באחת מהערים המיושבות ביותר בארץ. לא ניתן לטירוף הזה לקרות.

את ההחלטה הזאת צריך לבטל. את ההחלטה הזאת אנחנו נבטל כדי לשמור ולהגן על תושבי ראשון. קורונה לא תהיה פה, היא תהיה במקום אחר מבודד וראוי בהרבה".

יאיר לפיד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד