ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קורץ למצביעי הימין

נתניהו מכריז: 2,200 יחידות דיור בשכונה הירושלמית

בניסיונו לכבוש עד כמה שניתן את לבם של מצביעי הימין, מכריז היום ראש הממשלה נתניהו כי החליט לאשר בניית 2,200 יחידות דיור בשכונת הר חומה הירושלמית • "הר חומה כאן תהיה עם 50,000 תושבים כמו עיר בינונית בישראל, רק שכונה אחת בירושלים"

נתניהו מכריז: 2,200 יחידות דיור בשכונה הירושלמית
בנימין נתניהו בכנס בחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במסגרת מסע הבחירות שמנהל ראש הממשלה נתניהו ורצונו העז להביא הישג משמעותי לציבור הימין, שנחלו אכזבה מאי החלת הריבונות שהובטחה, מכריז היום (חמישי) ראש ההמשלה על הקצאת 2,200 יחידות דיור לשכונת הר חומה.

"כירושלמי מגיל יומיים וכראש ממשלת ישראל" אומר נתניהו, "יש לי היום בשורה ענקית. אנחנו מוסיפים עוד 2,200 יח"ד להר חומה שמאחוריי. הקמתי את השכונה הזאת ב-1997 כשנבחרתי לראשונה לראשות הממשלה, נגד התנגדות של כל העולם".

נתניהו מספר על השכונה ואומר כי, "יש פה היום כמעט 40,000 תושבים ועכשיו אנחנו מוסיפים עוד 10,000 תושבים. הר חומה כאן תהיה עם 50,000 תושבים כמו עיר בינונית בישראל, רק שכונה אחת בירושלים".

"אבל הבשורה היותר ענקית" אומר נתניהו, "זה שהיום אישרתי גם את הבניה ב"גבעת המטוס", שנמצאת כאן מאחורי הגבעה הזאת. פירוש הדבר עוד 4,000 יח"ד: 1,000 לתושבים הערבים של "בית צפפה" ו- 3,000 לתושבים היהודיים. דו קיום בשלום בירושלים, ירושלים מתחברת ונבנית, אנחנו מחברים את כל חלקיה בירושלים המאוחרת, הסרתי את כל המגבלות, והנה ירושלים נבנית תחתינו. הם מדברים-אנחנו עושים" כל ראש הממשלה.

ראש עיריית ירושלים הגיב להכרזת נתניהו ומסר: "היום, יום גדול לירושלים! ראש הממשלה ואני מבשרים על שכונות חדשות בירושלים, בחומת שמואל ובגבעת המטוס. מדובר באלפי יחידות דיור חדשות".

"זוהי בשורה גדולה לעיר ובעיקר למשפחות הצעירות. זו התגשמות משימתי כראש העיר ירושלים, וסגירת מעגל יחד עם ראש הממשלה שבשנת 1998 הכריז על הקמתה של שכונת חומת שמואל. אז, זכיתי להיות מנכ"ל משרדו".

"אני מודה לראש הממשלה, בינימין נתניהו, על ההובלה, התמיכה, ומימוש אחדותה של בירת ישראל, ירושלים! אני גאה שהגענו לעת הזו של הצבת עוד אבן ציון, בדרך לבניין ירושלים".

הר חומה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד