כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
'שלוש קריאות' במהדורה מוקדמת

בהלה בכביש: המרדף המשטרתי אחר הח"כ האגודאי

כמידי שבוע, הפוליטי של 'בחדרי' ארי קלמן עם שלושה סיפורים פוליטיים פיקנטיים שלא תקראו עליהם בשום מקום אחר. והחידוש: מקדימים את המדור לליל שישי • קריאה ראשונה: המרדף המשטרתי השגוי אחר הח"כ החרדי • קריאה שנייה: המנטליסט החרדי שקרא את המאכל האהוב על הח"כ החילוני • קריאה שלישית: כשעוזריו של גפני יצאו להגן עליו מפגיעה פיזית

בהלה בכביש: המרדף המשטרתי אחר הח"כ האגודאי
ניידות משטרה צילום: דוברות המשטרה

קריאה ראשונה: הח"כ החרדי שהוקף שוטרים בדרך לכנס בחירות

באחד מהערבים השבוע, בכביש עוקף אלעד בדרך מפתח תקווה התחוללה בהלה רבה בכביש, נסיעה שיגרתית של חבר כנסת שעשה את דרכו לפתיחת מטה בחירות, הפכה מהר מאוד למרדף משטרתי רחב אחריו.

בין רגע, עוזרו של חבר הכנסת שנהג ברכב שם לב כי מאחוריו ניידת משטרה סוגרת את הכביש, ושהוא מתקדם מעט הוא ראה שכך גם לפניו, עוד בטרם הספיק לחשוב מה חטא ומה קורה, שתי ניידות הקיפו את רכבו מצדדיו והורו לו לעצור מיידית ולצאת מהרכב.

השוטרים שיצאו במהירות מהנידות זינקו אל עבר הרכב והחלו לדרוש הבהרות, "מאיפה אתם באים", "לאן אתם נוסעים" ו"מאיפה לקחתם את הרכב" שדקות ארוכות התקשו יושבי הרכב ובהם חבר הכנסת להבין מה פשר החקירה ועל מה המהומה.

לא היה כלום. ח"כ יעקב טסלר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיושב הרכב הלא הוא חבר הכנסת יעקב טסלר, נאלץ להזדהות כשהוא שולף את התעודות הדרושות, הצליחו להבין כי בחברת האיתורן שהעבירו דיווח מוטעה למשטרה על רכב שנגנב, כשהשוטרים הבינו כי מדובר ברכבו של חבר כנסת הם מיהרו לאלתר להביא את העניין לסוף טוב.

סוף דבר, חבר הכנסת טסלר שמיהר לפתיחת מטה אגודת ישראל במודיעין עילית, ביקש לסיים את הטיפול בדחיפות כדי שיגיע למקום במועד, כשגם השוטר הסכים עם טסלר כי כינוסי בחירות זה דבר חשוב. חבר הכנסת עזב את המקום בשלום והמשיך בדרכו לא לפני שהודה לשוטרים על עבודתם למען השמירה על הסדר בכבישי ישראל.

קריאה שנייה: 'המנטליסט' החרדי שקרא את מחשבתו של הח"כ מכחול לבן

בטיסה משותפת מהעיר אילת לתל אביב השבוע, פגש המנטליסט החרדי מני הולנדר את חבר הכנסת צבי האוזר מ'כחול לבן', השניים עשו היכרות במהלך הטיסה בין שמיים לארץ, כשמיד עם הנחיתה ביקש האוזר לראות האם הולנדר אכן יצליח לעשות עליו קסם.

הולנדר ביקש מהאזור לחשוב על המאכל שהוא 'הכי אוהב' בלי שהוא יגלה לו קודם לכן. הולנדר התחייב כי הוא יקרא את מחשבותיו של האוזר, שהודיע כי הוא חושב על מאכל מסוים, אך בד בבד התנשא על הטלנדר ואמר "אתה לעולם לא תגלה במה מדובר".

אלא שלהפתעת חה"כ האוזר, הוא גילה: "רגל קרושה" תהה הולנדר, שלרגע חשב שהוא טועה, אלא שהח"כ התקשה להסתיר את השוק מפניו, כשהוא מופתע בעצמו מהיכולת של 'המנטליסט' הצעיר והכשרוני, שבעצמו התקשה להסתיר את הצחוק על כך שחבר הכנסת החילוני אוהב רגל קרושה.

קריאה שלישית; העוזרים זינקו להגן על גפני מפגיעה פיזית

בערב יום שלישי השבוע, הגיע חבר הכנסת משה גפני לבית כנסת 'לדרמן' בבני ברק, כדי להשתתף בכינוס בחירות לצד גדולי ישראל, ושם מתחת לביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הותקף גפני על ידי עובר אורח שהכה בחלון רכבו וקרא לעברו קריאות גנאי.

בתיעוד שצילם 'שלוש קריאות', נראה גבר בשנות ה-50 לחייו, צועק לעברו של גפני "אל תשמדו את בחורי ישראל", ו"תתביישו לכם. חצופים" - בתגובה זינקו עוזריו של חבר הכנסת גפני מן הרכב ויצאו להגן על הח"כ מפני פגיעה פיזית.

שלוש קריאות יעקב טסלר משה גפני צביקה האוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד