י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
כל החוגגים שמעו

נתניהו חייג: "אדון בבצ'יק עוזר לראש הממשלה; עוד יסופר רבות"

"מה שאדון בבצ'יק עוזר לראש הממשלה - עוד יסופר, ולמדינת ישראל, ולעם ישראל ולטובת ישראל", כך ראש הממשלה בשיחת טלפון שהושמעה לכלל משתתפי שמחת בר המצווה לבנו של היועץ הבכיר לשר הבריאות

נתניהו חייג: "אדון בבצ'יק עוזר לראש הממשלה; עוד יסופר רבות"
מוטי בבצ'יק/בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון/גדעון מרקוביץ, פלאש 90

עשרות פוליטיקאים ואנשי תקשורת נהרו אמש (מוצ"ש) לשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, יועצו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, כאשר מלבד השרים ובכירי המדינה שהגיעו להשתתף בשמחה, חייג ראש הממשלה בנימין נתניהו לברך את היועץ המקורב על שמחת בנו.

ראש הממשלה חייג, והושמע בפני המשתתפים כולם, דרך מערכת הגברה, כשהוא משוחח עם חתן בר המצווה: "שלום לכולכם, שלום לך יוסי אני רוצה לברך אותם עם הגיעך לגיל מצוות, אתה בן להורים נפלאים".

נתניהו הוסיף: "למשפחת בבצ'יק אני רוצה להגיד לכם שמה שאדון בבצ'יק עוזר לראש הממשלה - עוד יסופר, ולמדינת ישראל, ולעם ישראל ולטובת ישראל, אז אני בטוח יוסי שאתה תמשיך את המורשת הנפלאה ושתהיה בן נאמן לעמך לתורתך וגם לארצך הרבה הרבה ברכה".

נציין כי תחילה דובר כי ראש הממשלה ישתתף פיזית בשמחה שהתקיימה באולמי בית ישראל בירושלים, אלא שבשל דיון מיוחד שהוא קיים בביתו הוא נמנע מלהגיע ושיגר את ראש לשכתו אשר חיון שהעביר את שיחת הטלפון למשפחה ולמשתתפים.

(ההקלטה באדיבות: הפקה מוזיקאלית - מוישי ביכלר. הגברה וסאונד - שמואל מאיר)
בנימין נתניהו מוטי בבצ'יק שיחת טלפון חתן בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד