י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אפקט ליברמן?

זעזוע: זוג ממוצא רוסי תקף רב חשוב בפתח תקווה

הרב גלעד כהן, מחשובי העיר פתח תקווה, שהה היום בבניין המועצה הדתית בעיר. כשיצא, עברו לידו זוג רוסים מבוגרים, והבעל ירק עליו וקרא לעברו "פרזיט"

זעזוע: זוג ממוצא רוסי תקף רב חשוב בפתח תקווה
אילוסטרציה צילום: קובי גדעון פלאש 90

הרב גלעד כהן, מחשובי העיר פתח תקווה, שהה היום בבניין המועצה הדתית בעיר. כשיצא מהמבנה, עברו לידו זוג רוסים מבוגרים, והבעל ירק עליו וקרא לעברו "פרזיט".

הרב גלעד כהן מספר ל'בחדרי': "בהתחלה לא הבנתי שהוא ירק עלי, אז הסתובבתי אליו ושאלתי אותו "ירקת עלי?" והוא ענה לי כן. שאלתי אותו למה? אז הוא אמר שאני פרזיט שלא עשה צבא. שאלתי אותו מי אמר לך שלא עשיתי צבא? אז אשתו התערבה ותקפה "מה זה משנה אם עשית, הילדים שלך לא עושים בטוח".

בניין הרבנות הראשית בפתח תקווה. צילום: באדיבות המצלם

"כאן", מספר הרב כהן, "הם נכנסו למעלית, ואני נכנסתי מיד אחריהם. ראיתי שהם עולים לאגף התרבות והבנתי שהם משתתפים בפעילויות שיש שם לגיל הזהב. הגעתי למנהלת האגף וקבלתי בפניה על המקרה, אז היא הלכה איתי אליהם. " אתם ירקתם לו בפנים?" היא שאלה, "כן, בטח" הם אמרו. "זה בגלל שהוא פרזיט אוכל חינם שחי על חשבוננו".

"אותי אישית זה מזעזע", אומר לנו הרב כהן, "לא בגלל שירקו עלי, אלא בגלל השנאה היוקדת לכל מה שריח יהדות נודף ממנו. פירות ההסתה של ליברמן מכים בנו שוב ושוב".

אוריאל בוסו סגן ראש עיריית פתח תקווה ויו"ר תנועת ש"ס בעיר אמר ל'בחדרי': "פירות ההסתה הבאושים של ליברמן לא פוסחים על שום אדם. רק בשביל זה חייבים ביום שני הקרוב לצאת להוכיח לאדון ליברמן שהוא לא רלוונטי לעם ישראל".

פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד