י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מתקשרים אליי מהקריה"

באמצע הראיון: נתניהו נאלץ לנתק את השיחה

על רקע הירי לדרום: ראש הממשלה בנימין נתניהו קטע ראיון שהעניק לפני שעה קלה בשידור חי בגל"צ

באמצע הראיון: נתניהו נאלץ לנתק את השיחה
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קטע ראיון שהעניק לפני שעה קלה (שני) בשידור חי בגל"צ. זאת לאחר שבמהלך הראיון חזר הירי לעוטף. כאמור, ראש הממשלה ביקש לסיים את השיחה לצורך התייעצות ביטחונית בקריה.

נתניהו אמר למראיין, "אבקש לקצר את השיחה כדי להתייעץ עם צמרת צה"ל ושר הביטחון על ירי האחרון" שבהמשך הדבר הוא קטע את דבריו שאמר "אני חייב לסיים את השיחה, כי עכשיו כבר על הקו עמיתיי בקריה".

מוקדם יותר הבוקר התראיין ראש הממשלה לרדיו ירושלים והתייחס למתיחות ולהודעה החריגה בה צה"ל אישר באופן חריג את דבר התקיפה בדמשק.

ראש הממשלה אמר לעופר חדד כי מטרת התקיפה הייתה "מפקדו הבכיר" של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי. לדבריו, "הם יודעים שהם תוקפים אותנו ואנו ערוכים לתקוף אותם ולחסל אותם".

נתניהו הוסיף כי, "העשור האחרון הוא העשור עם הכי פחות נפגעים של חיילים ואזרחים. השנה לפי צה"ל היא השנה עם הכי פחות נפגעים של חיילים מאז 1948. מצד אחד, ניהול מאוד מושכל ומוצלח של מדיניות הביטחון. אין אובדן נפש בעוטף".

‎עוד אמר ראש הממשלה נתניהו כי, "יש כאן שתי אפשרויות: אני אדם שפועל בתקיפות, מלחמה היא מוצא אחרון - אבל ייתכן שלא יהיה מנוס מלהגיע אליה. הכנו מערך מבצעים ששונה בתכלית".

נתניהו ציין כי, ‎"אם ישראל תהיה במצב של כניסה למבצע צבאי רחב היקף, "אנו נצטרך לתת מכה יותר גדולה מעופרת יצוקה, עמוד ענק וצוק איתן. יכול מאוד להיות שייתכן וניאלץ לתת את, לא רוצה להגיד, 'אם כל המבצעים'". עוד הוסיף ראש הממשלה בראיון, "אנחנו מכינים הפתעות קשות. מלחמה עם עזה תביא למחירים קשים".

בנימין נתניהו גלי צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד