י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיטת חינוך מחרידה

חמור: אב הצליף בילדיו הקטנים וגרם להם חבלות

אב לחמישה נעצר בשבוע שעבר יחד עם אשתו - ובהליך מהיר הוגש נגדו כתב אישום על התעללות קשה בילדיו

חמור: אב הצליף בילדיו הקטנים וגרם להם חבלות
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עצרה בשבוע שעבר אב לחמישה, תושב אזור המרכז בן 38, יחד עם אשתו, והיום בהליך מהיר הוגש נגדו כתב אישום על התעללות קשה בילדיו. אשתו חשודה בעבירות אלימות כלפי הקטינים, היא שוחררה בתנאים מגבילים וצפוי להתקיים בעניינה שימוע.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שגיא שגב, במהלך השנתיים האחרונות בתדירות של כפעם בחודש, פעל הנאשם באלימות כלפי חמשת ילדיו הקטינים בדרכים שונות, וזאת כשיטת חינוך וכגמול למעשים שעשו אשר אינם לרוחו.  כחלק משיטת החינוך נהג הנאשם להצליף באמצעות חגורה על גופם של הילדים, בין היתר על ידיהם, רגליהם, בטנם וראשם, וגרם להם לכאב רב.

הנאשם נהג לסטור לילדים בפניהם ובחלקי גופם השונים, ביודעו כי המכות וההצלפות כואבות לילדים. בחלק מהמקרים נותרו סימני חבלה על גופם של הילדים, לעתים למשך מספר ימים.

באחד המקרים, הורה הנאשם לאחד מילדיו הקטינים להחליף את בגדיו לבגדים קצרים והצליף בו בכבל של מחשב 10 הצלפות על רגליו וידיו החשופות. במהלך ההצלפות החל הקטין לבכות מכאב, אך הנאשם לא חדל ממעשיו והורה לקטין להיות בשקט. בעקבות ההצלפות נגרמו לקטין כאבים עזים וסימני חבלה ברגליו, גופו רעד והוא התקשה ללכת.

 בבקשת המעצר כתב עו"ד שגיא שגב כי: "מסוכנתו של המשיב כלפי ילדיו גוברת נוכח היעדר כל מודעות מצדו לפסול שבמעשיו, וסברתו כי מעשיו הם לטובת הילדים, בהתעלמו מהכאב הרב שגרם להם, על אף שהיה מודע לו היטב. אמרותיו של המשיב בחקירתו כי הצליף נמרצות בילדיו כשיטת חינוך, לא מתוך כעס אלא "ביישוב הדעת", מלמדות על התנהגות מטילת אימה מצד המשיב כלפי ילדיו כדבר שבשגרה".

התעללות הצלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד