י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בהלת הקורונה: עדיפות לחופשות פסח דווקא בישראל

בהלת הקורונה נמשכת ואזרחים רבים חוששים לצאת למדינות זרות לחגוג את חג הפסח • מלון גלי צאנז המחודש והמפואר מציע חופשת פסח יוקרתית למהדרין • שלל תוכניות למבוגרים וילדים, הרצאות מטובי המרצים, הופעה מוזיקלית בניצוחו של בעל המנגן דודי קאליש ומקהלת נשמה, ארוחות גורמה, ונוף מרגיע

בהלת הקורונה: עדיפות לחופשות פסח דווקא בישראל
מלון גלי צאנז צילום: יח"צ

חוויה של חג, אירוח כבני מלכים: מלון גלי צאנז המשודרג שהפך בשנה האחרונה לאופציה המועדפת לחופשה בציבור החרדי, מציע חופשת פסח ברמה אחרת אל מול גלי התכלת של הים התיכון וטיילת מטופחת, לצד הקפדה על הכשרות הגבוהה ביותר, זאת הבחירה האולטימטיבית למשפחות חרדיות המבקשות לחגוג את חג הפסח באווירה יוקרתית וחרדית.

מלון גלי צאנז מעניק חוויה קסומה ויוקרתית לאנ"ש תוך הקפדה על קלה כבחמורה בכל מתקני המלון. ארוחות גורמה עשירות כיד המלך בכשרות מהודרת, עם צוות אדיב ומקצועי המעניק שירות מפנק מכל הלב לכל אורחי המלון .שילוב ייחודי של סביבה יהודית חמה, מכובדת ושמורה לצד אווירת מרגוע ונופש ללא פשרות על הפאר וההידור בכל מתקני המלון ושירותים לאורחים.

במלון יש מגוון גדול של חדרים חלקם פונים לנופי התכלת של הים התיכון ולטיילת המטופחת הממוקמת ממול לחדרי המלון. בבניין המלון תוכלו ליהנות ממרפסות מנוחה רחבות ידיים המשקיפות אל הגלים המתנפצים על החוף.

חג הפסח תש"פ יהיה גדוש בתכנים ופעילויות איכותיות לכל המשפחה. שיעורים בימי חול המועד עם הרב שלמה ברוורמן, הרצאות מפי הרב ישראל גולדווסר, הרב שלמה לוינשטיין, הרב חיים יהודה איזנבך והגבאי המיתולוגי הרב חיים מאיר ארנפלד וכן שיעור דף היומי בכל יום מאת הרב אפרים גרין.

בחול המועד ייערך מופע מוזיקלי מרכזי בניצוחו של אמן הרגש, בעל המנגן דודי קלאיש בליווי מקהלת נשמה ואמן הלקידים חיים ברנשטיין. בנוסף, מועדון הילדים חוזר! עם מגוון פעילויות לילדים לאורך היום, מופע טלפתיה מרהיב עם אמן החושים רונן קמרון, שפע אטרקציות באזור והקרנת סרטי טבע לאורך שעות היום

כמלון המוביל והיוקרתי בציבור החרדי, את המלון מלווה הכשרות המהודרת ברמת גלאט - חלק לא שרויה של קהילת קודש צאנז בנתניה, עם תפריט עשיר ומגוון שנבנה במיוחד לחופש הפסח במלון גלי צאנז על ידי שף ויעוץ קולינרי מהשורה הראשונה.

לדברי בצלאל לוינשטיין מנכ"ל מלון גלי צאנז: "חג הפסח הוא הזדמנות נהדרת לנופש איכותי מושקע. כדי לאפשר לציבור החרדי ליהנות מנופש ברמת אירוח גבוהה ביותר לצד אוירה חרדית ורמת כשרות הכי מוקפדת, אנו מציעים כבר כעת את חבילות החג לפסח וזריזין מקדימים ומרוויחים".

רוצים לדעת פרטים נוספים? חייגו 09-381-0010 או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

קורונה גלי צאנז חופשת פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד