י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בן גביר לא יפרוש"

נתניהו למצביעי עוצמה: הצביעו יהדות התורה

בראיון שהעניק הבוקר ראש הממשלה נתניהו לגלי צה"ל, הוא קרא למצביעי הימין לא להצביע למפלגת עוצמה יהודית שלא תעבור את אחוז החסימה, ובמקום זאת ממליץ נתניהו "הצביעו ליהדות התורה"

נתניהו למצביעי עוצמה: הצביעו יהדות התורה
רה"מ ובן גביר צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

שבוע בדיוק לבחירות, וכשנראה שפרישה של מפלגת עוצמה יהודית לא עומדת על הפרק, ואחרי שאמש פורסם סקר שבו בפעם הראשונה הליכוד עוקף את כחול לבן אך עדיין רחוק מ-61, נתניהו קורא היום למצביעי עוצמה יהודית לתמוך ברשימה החרדית יהדות התורה בגלל שהיא "בטוח תעבור את אחוז החסימה".

בראיון הבוקר (שני) לגל"צ אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אני אומר לאנשי עוצמה, מי שרוצה להצביע לעוצמה, אני מבין את התסכול שלכם על כך שנפתלי בנט סירב להשלים את המו"מ עם בן גביר ולא כלל אותו ברשימתו, אבל זה לא הצדקה לבוא ולזרוק 80 אלף קולות לפח". לדבריו, "עם השמונים אלף קולות האלה אנחנו מנצחים".

נתניהו הסביר בראיון, כי "אנחנו רואים בסקרים שאנחנו במרחק של מנדט או שניים משישים וברגע שיש לך שישים אז נגמר העניין ואנחנו מתקרבים לזה ואני מבקש מהם אל תזרקו את הקולות שלכם לפח" נתניהו ציין כי "יש פה הזדמנות היסטורית להבטיח את ארץ ישראל".

נתניהו פנה אל מצביעי הימין וקרא להם " להבין את גודל השעה ולהצביע לליכוד", בהתייחסו לפעילות מאחורי הקלעים לפרישת עוצמה יהודית אמר נתניהו, "אני לא מדבר על בן גביר ואני לא חושב שהוא יפרוש, אני קורא למצביעים שלו לפעול עם השכל הישר והלב הפתוח שאומר אנחנו צריכים לנצח, יש לנו הזדמנות לנצח בניגוד לשמאל שהוא במרחק של שמיים וארץ, הם צריכים עוד 11 מנדטים אנחנו צריכים רק עוד שני מנדטים שמצויים אצל אנשי בן גביר, אל תזרקו לפח ההיסטוריה יש לנו הזדמנות לממש ריבונות".

ראש הממשלה קרא למצביעי עוצמה יהודית כשאמר "הפ צריכים להצביע לליכוד או לאגודת ישראל, ליהדות התורה, או לכל מפלגה שעוברת", כשהוא נשאל למה לא אמרת ימינה? השיב נתניהו: "אם הם רוצים ימינה גם, אבל לצערי ניסנקורן ואחרים אומרים בכחול לבן שהם הולכים לקחת את בנק ושקד אליהם
אני סומך רק על הליכוד שיקימו ממשלת ימין"

בנימין נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד