י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יכולה להיות מלחמה" • צפו

נתניהו לחמאס: יש לנו דברים חדשים ומפתיעים

במהלך סיור של ראש הממשלה בעיר אריאל, הוא שיגר מסר חריף ומאיים לעבר גורמי הטרור ברצועה והזהיר מפני מערכה שתהפוך למלחמה • צפו

נתניהו לחמאס: יש לנו דברים חדשים ומפתיעים
חיילי חמאס צילום: עאבד רחים חטיב, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום בעיר אריאל שבשומרון ובמהלך הסיור התייחס ראש הממשלה להסלמה הביטחונית ואמר  כי "נאלץ להפעיל את תוכנית המערכה הרחבה שהכנו"

״אנחנו תקפנו אמש גם בעזה וגם בסוריה" הצהיר נתניהו. "אני לא מתכוון להרפות מזה. אני כרגע בדרך לכאן קיימתי שיחה עם גורמי הביטחון. כפי שאתם יכולים להעריך, נפעל גם היום. מעבר למכות הקשות שאנחנו מנחיתים על אויבינו, החמאס וגם הג'יהאד האיסלאמי צריכים להבין - זה לא יימשך כך.

ראש הממשלה שיגר מסר ברור לעבר גורמי הטרור: "אם הם לא יפסיקו את האש לחלוטין, ואני לא מתכוון ליום, יומיים, אלא בכלל, אם לא תהיה הפסקה מוחלטת - נאלץ להפעיל את תוכנית המערכה הרחבה שהכנו".

"אלה לא מילים בעלמא" הבהיר נתניהו, "יש בהם דברים חדשים, מפתיעים שלא היו לא ב'עופרת יצוקה', לא ב'עמוד ענן' ולא ב'צוק איתן', וכל מי שנמצא בקבינט יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים" רמז רוה"מ.

"המערכה, יכולה להיות מלחמה" הבהיר נתניהו, "היא מוצא אחרון. אינני ממהר ללכת לשם. אני יודע את המחיר שמשלמים חיילנו ומשפחות הנופלים. זה מוצא אחרון, אבל אם אין ברירה, לשם נגיע. ואבוי לחמאס ואבוי לג'יהאד האיסלאמי כשהם יגיעו ליום הזה. בחירה שלהם. אנחנו נעשה מה שצריך כדי להחזיר את הביטחון המוחלט לתושבי הדרום".

בנימין נתניהו חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד