י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חבר המועצת תועד

"ההסתה בגלל קומץ חרדים שזורקים אבנים"

"בציבור החילוני כולם דואגים רק לעצמם, לכיסא שלהם ולקריירה שלהם, כשמנגד, החרדים עוזרים לכל יהודי ויהודי", כך אומר היום חבר מועצת הליטאית שקורא לציבור להתעורר מהשאננות שבאה ככל הנראה עקב העובדה שמדובר במערכת בחירות שלישית

"ההסתה בגלל קומץ חרדים שזורקים אבנים"
הגר"ד כהן/אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגר"ד כהן תוקף היום (שני) בחריפות את המסיתים נגד הציבור החרדי. הגר"ד כהן רמז בדבריו, כי ההסתה מגיעה בעקבות קומץ חרדים שזורקים אבנים ומשחירים את הציבור החרדי. ראש הישיבה קרא לציבור החרדי לצאת מהשאננות בה הם נמצאים לקראת הבחירות.

בכינוס בחירות שהתקיים בירושלים ותיעוד ממנו הגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה ראש הישיבה אומר כי "אנו נמצאים בימים גורליים לעולם התורה וכיוצא מכך ימים גורליים גם לכלל ישראל. יש שאננות גדולה בציבור, מטבע הדברים, כיוון שזו מערכה שלישית, יש שירגישו שזה כמו צעקת 'זאב זאב'. ועדיין", זעק ראש הישיבה, "איך אפשר לעמוד שאננים בימים גורליים אלו - לעולם התורה ולכלל ישראל".

לדברי חבר המועצת הליטאית; "מה שעומד כעת על הפרק הוא גורל עולם התורה כולו. זו מלחמת קיום, אנחנו נמצאים כעת בארץ בסכנה שאין כדוגמתה, כולם יודעים את זה ועדיין כולם עוצמים את העיניים - במקום להיות עסוקים עם אלה שעומדים עלינו לכלותינו. כולם מתעסק בכל מיני שטויות של מערכת הבחירות". הגר"ד התריע שוב מהסכנה שעלולה להתרחש בשבוע הבא.

"כל המערכה בבחירות האלו, זה לבוא ולהגיד שאנחנו טפילים, ושאנחנו מזיקים ואנחנו מביאים אסון על כלל ישראל, בזמן שקיום החיים עומד על עולם התורה ואין פה שום קיום בארץ הקודש בלי זה", ציין ראש הישיבה והוסיף כי "המערכה נגדינו היא לבוא ולהשמיץ, ולקטרג ולחפש כל מיני דרכים לבוא ולהשפיל את עולם התורה".

הגר"ד הוסיף ושיבח; "בציבורים אחרים אין כזו נתינה וחסד לכל יהודי ויהודי כמו שיש אצל החרדים. בציבור החילוני כולם דואגים רק לעצמם, לכיסא שלהם ולקריירה שלהם, כשמנגד, החרדים עוזרים לכל יהודי ויהודי - אפילו למצביעי מרצ החרדים יעשו ויעזרו בשבילו".

"איפה יש מושגים של חסד כמי שיש בציבור שלנו?", הוסיף ותקף את מי שמשמיץ את החרדים, "אז קומץ של אנשים שזורקים אבנים ועושים את כולנו כמו אלימים, רשעים ומושחתים, ושכולנו משתמטים - כאילו ששמה (הציבור החילוני / רוסי א.ק.) אין השתמטות", הגר"ד הוסיף וציין כי "אותו קומץ משחירים את כל הציבור החרדי".

הרב דוד כהן כנס בחירות יהדות התורה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד